شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مکان های دیدنی مشهد در شب

۲۷۱ بازديد


شهر اصلی مشهد دومین شهر بزرگ ایران است. این شهر با توجه به وجود حرم مطهر امام رضا (ع) و قدمت دیرینه اش همه ساله پذیرای مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور است. رصد دیدنی های مشهد لذتی وصف ناپذیر است و می توانید معنای کشف ما را درک کنید. در زیر به مکان های دیدنی مشهد در شب اشاره می کنیم. توصیه می کنیم قبل از شروع تور شبانه مشهد از پته بلیط مشهد را تهیه کنید.

بهترین جاذبه های گردشگری مشهد را بشناسید

البته هیچ جایی نیست که بتوانید چیزی باشکوهتر از حرم مطهر امام هشتم شیعیان در مشهد را ببینید. اما مشهد به جز زیارت جاهای دیگری هم برای دیدن دارد و برای شما زیارت خوبی می کند. با گردشی تاپ همراه باشید.

کیل حضرت امام رضا

مکان مقدس امام هشتم شیعیان بدون شک بزرگترین جاذبه گردشگری و زیارتی مشهد، کاخ ملکوتی حضرت سامان الحجج است. جالب است بدانید کاخ سلطنتی خراسان به عنوان یکی از بزرگترین اماکن زیارتی جهان شناخته می شود. دیدن گنبد طلا در شب بسیار معنوی است.

غار موگان

این غار در 35 کیلومتری جنوب شهر مشهد و در کوه خلج واقع شده است. برای رسیدن به این غار باید از جاده ای پر پیچ و خم عبور کنید. این غار تاریخ زیادی دارد. توصیه می شود هنگام بازدید از این غار بسیار مراقب باشید زیرا مسیرهای پر پیچ و خم وجود دارد و ممکن است گم شوید.

بازار را رشد دهید

معروف ترین بازار مشهد واقع در ضلع شرقی میدان بیت المقدس معرفی شده است. در این بازار انواع قالیچه، مهر و تسبیح به فروش می رسد. همزمان در این بازار لباس، اسباب بازی، انگشتر و عتیقه فروشی نیز به فروش می رسد.

پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد یکی از مکان های باشکوه و زیبای شهر مشهد است که طبیعتی بسیار زیبا و هزاران رنگ دارد. به خصوص در فصل پاییز ساکنان مشهد این پارک را برای تفریح ​​شبانه انتخاب می کنند. در این پارک جاذبه هایی وجود دارد که عبارتند از:

حاج حسین ملک چاتو (تو پری پاک لا)

سینمای پنج بعدی

اسباب بازی ها

خواهد شد

موزه حیات وحش

تنیس روی میز برای بازی فوتبال در گلخانه

موج آب خشکی

هیچکس تا به حال نام مشهد، سرزمین موج های آبی را نشنیده است! این منطقه تفریحی عظیم پانزده کیلومتر با معبد مقدس فاصله دارد و دو پارک مجزا برای اقامت خانواده ها در کنار هم دارد. به شما توصیه می کنیم در مسیر سفر به مشهد از این مکان دیدن کنید.

ویژگی های کشور امواج آبی

یک استخر بالغ

حمام سنتی

جوهر ترکی

یک سوراخ

سقوط آزاد

سرسره گردباد

جت ویو اسلاید (طولانی ترین سرسره ایران)

جکوزی سرد و گرم

رودخانه ای خروشان

شاندی

شاندیز منطقه ای کوهستانی با آب و هوای خوب در مشهد است. به دلیل طبیعت زیبا و آب و هوای نسبتا خنک در تابستان، فضایی منحصر به فرد دارد. غذاهای بی نظیر و رستوران های مشهد با مجتمع تجاری مجللش اینجاست.

پارک کوه سنگای

بدون شک پارک کوه سنگی یکی از بهترین جاهای دیدنی مشهد است. غروب آفتاب در پارک کوهسنگی خاطرات فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. بر فراز این کوه منظره بسیار زیبایی وجود دارد که در شب از دیدن آن شگفت زده خواهید شد.

بام مشهد (خورشید پارک)

یکی از بهترین مکان های مشهد برای گردهمایی دوستانه و خانوادگی، بام مشهد یا پارک خورشید است. از بام مشهد منظره زیبایی از شهر مشهد دیده می شود. پارک خورشید دارای امکاناتی مانند والیبال ساحلی، آلاچیق های زیبا، مسیر دوچرخه سواری، فوتبال ساحلی و کافه های فوق العاده است.

جاده مشهد

منطقه معروف ترگابه مشهد مکانی عالی برای گذراندن وقت در هوای خنک تابستان است و رستوران های این منطقه نیز طعم بی نظیری از غذاهای سنتی را تولید می کنند. توصیه می کنیم به همراه خانواده از این مکان دیدن کنید و اوقات خوشی را سپری کنید.

روستای زشک مشهد

این روستا در بیست کیلومتری مشهد قرار دارد. فواره ها و باغ های زیبا جلوه خاصی به این مکان بخشیده است. قهوه خانه و رستوران برای رفاه شما دارد. اگر می خواهید برای یادآوری گذشته به یک مکان سنتی و مفرح بروید، این مکان بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

پارک پلکان بابا کوهی (حلقه هفت تیر)

پارک پلکان بابا کوه که در بین مشهدی ها به پارک هفت تیر و کوه های آب و برق معروف است، بر فراز کوهی مرتفع در قلب شهر قرار دارد. علاوه بر این، دارای قسمت های زیادی برای نشستن و نورپردازی برای راحتی بازدیدکنندگان است. بالای این پارک منظره زیبایی از شهر وجود دارد که به خصوص در شب بسیار خاص و باشکوه به نظر می رسد.

چالیدره مشهد

این مکان تفریحی در سی کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. آب و هوای بکر و برکه ای دارد که زیبایی آن را صد برابر کرده است. امکانات تفریحی مانند کارتینگ، سافاری و خط زین نیز در این مکان تعبیه شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.