یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

7 عوارض قرص های ضد بارداری

۸۶۶ بازديد


قرص‌های تقویت‌کننده جنسی یا قرص‌های بزرگ‌کننده آلت تناسلی نوعی مکمل هستند که ادعا می‌کنند میل جنسی را افزایش می‌دهند، عملکرد جنسی را بهبود می‌بخشند و به نعوظ کامل‌تری می‌رسند. طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، بسیاری از قرص های تقویت کننده مردانه عوارض جانبی ایجاد می کنند. تا انتهای این مقاله با فرازطب همراه باشید.

آیا قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی واقعاً مؤثر هستند؟

این داروها معمولاً از گیاهان گرفته می شوند و معمولاً از ترکیب چند مکمل گیاهی به دست می آیند. برخی از تولیدکنندگان ادعا می کنند که این محصولات می توانند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهند یا مشکلات سلامت جنسی مانند ناتوانی جنسی یا کاهش میل جنسی را درمان کنند. هنوز ثابت نشده است که داروهای آفرودیزیاک به اندازه داروهای تجویزی مفید هستند.

این داروها می توانند مانند یک دارونما عمل کنند، به این معنی که ممکن است یک فرد افزایش میل جنسی را ببیند زیرا احساس می کند که تحت درمان قرار گرفته است. از آنجایی که قرص های اختلال نعوظ داروهای تایید شده نیستند، ایمنی و اثربخشی آنها مانند داروهای قانونی تایید نشده است.

7 مشکل تبلت کیسه پانیس

با توجه به انجمن غذا و داروی آمریکا (FDA)، همه قرص های اختلال نعوظ و بزرگ کردن آلت تناسلی دارای عوارض جانبی هستند. موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1_ سردرد

تغییر ناگهانی در جریان خون می تواند منجر به افزایش اسید نیتریک شود.

اگر قرص های تقویت کننده مردانه باعث سردرد می شوند، با پزشک خود در مورد راه حل ها و جایگزین ها صحبت کنید.

2_ بدن درد

هنگام استفاده از این دارو ممکن است درد عضلانی را در سراسر بدن خود تجربه کنید.

برخی از افراد کمردرد دائمی دارند.

3. می تواند دستگاه گوارش را مختل کند.

سوء هاضمه و اسهال شایع ترین علائم هستند.

برای کاهش ناراحتی معده رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

اگر تغییرات رژیم غذایی مؤثر نبود، برای درمان مناسب با پزشک خود مشورت کنید.

4. سرگیجه

برخی از قرص مگنارکس اکسترا پلاسمی توانند باعث افت فشار خون و در نتیجه سرگیجه شوند.

حتی سرگیجه خفیف می تواند در طول فعالیت های روزانه آزاردهنده باشد.

سرگیجه ناشی از مصرف این داروها گاهی اوقات منجر به غش می شود که می تواند یک خطر جدی برای سلامتی باشد.

اگر مردی هنگام مصرف قرص های تقویت کننده مردانه سردرد داشت، باید به پزشک خود اطلاع دهد.

5. مشکلات بینایی

قرص های تقویت کننده مردانه می توانند بینایی را تحت تاثیر قرار دهند. این قرص ها می توانند باعث تغییرات بینایی و تاری دید شوند.

اگر فردی مشکل بینایی یا اختلالات شبکیه دارد، مصرف این قرص ها توصیه نمی شود.

از دست دادن کامل بینایی یا تاری دید دائمی نشانه مشکل جدی تری هنگام مصرف این قرص است. اگر فردی هر یک از این علائم را داشت، باید به دنبال درمان اورژانسی باشد.

6. استرس

گرگرفتگی دوره های کوتاهی از پوست داغ و قرمز است. گرگرفتگی معمولا از صورت شروع می شود و به سایر قسمت های بدن سرایت می کند. گرگرفتگی می تواند خفیف یا شدید باشد و باعث ایجاد بثورات یا بثورات پوستی شود. اگرچه این وضعیت آزاردهنده است، اما به ندرت خطرناک است. علائم پس از خوردن غذای گرم و تند، نوشیدن الکل یا پیاده روی در هوای گرم بدتر می شود.

7. گرفتگی و آبریزش بینی

احتقان بینی همراه با آبریزش بینی یکی از عوارض جانبی رایج داروهای اختلال عملکرد جنسی است. بیشتر اوقات این عوارض خود به خود از بین می روند. در صورت تداوم این علائم با پزشک مشورت کنید.

یک عارضه جانبی رایج اما جدی داروهای اختلال نعوظ

هنگام استفاده از قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی، عوارض جانبی خفیفی شایع است. با این حال، برخی از عوارض جانبی کمتر شایع هستند اما می توانند شدید باشند. این عوارض شامل موارد زیر است:

پریاپیسم (نعوظ که بیش از 4 ساعت طول می کشد)

تغییر ناگهانی در شنوایی

از دست دادن شدید بینایی

اگر کسی این عوارض را داشت، باید فوراً با پزشک خود تماس بگیرد. برخی افراد بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به این عوارض هستند. این عوارض جانبی ممکن است مربوط به سایر مشکلات پزشکی یا داروها باشد. اگر فرد قادر به تحمل این داروها نباشد، پزشک ممکن است جراحی یا پمپ خلاء را به عنوان جایگزین تجویز کند.

قرص های تقویت کننده مردانه با تجویز پزشک

افرادی که از ناتوانی جنسی رنج می برند ممکن است تمایلی به مراجعه به پزشک برای معاینه نداشته باشند. ناتوانی جنسی را می توان با داروی مناسب از بین برد. این داروها برای افزایش قدرت و عملکرد جنسی استفاده می شوند.

پس از ارزیابی شرایط جسمی و روحی شما، متخصص اورولوژی تصمیم به تجویز داروهای تایید شده می گیرد. 3 دلیل که پزشکان قرص های تقویت کننده مردانه را توصیه می کنند:

یکی از پیامدهای منفی اختلال عملکرد جنسی از دست دادن اعتماد به نفس است.

این وضعیت می‌تواند با کناره‌گیری یا اجتناب از رابطه جنسی شروع شود، زیرا افراد خجالت می‌کشند که دیگر مانند گذشته از نظر جنسی قوی نیستند.

انزال زودرس می تواند برای شرکای جنسی ناراحت کننده باشد. اگر این بیماری درمان نشود، عزت نفس پایین فرد می تواند زندگی جنسی، اجتماعی و حرفه ای او را تحت تاثیر قرار دهد.

در بدترین موارد، برخی از افراد ممکن است علاقه خود را به زندگی از دست بدهند، از معاشرت اجتناب کنند و بهره وری را در محل کار از دست بدهند.

عملکرد جنسی را می توان با قرص های تقویت کننده مردانه بهبود بخشید. با این راه حل ها ریشه مشکل پیدا می شود و در نتیجه فرد عزت نفس از دست رفته را به دست می آورد.

تستوسترون حفظ ویژگی ها و ویژگی های مردانه را تضمین می کند. این عملکردها برای سلامت کلی فرد ضروری هستند.

از آنجایی که داروهای مقوی جنسی باعث افزایش سطح تستوسترون می شوند، بدن بهتر می تواند با استرس مقابله کند.

این داروها به افزایش توده عضلانی و کاهش ذخیره چربی بدن کمک می کنند.

بهترین قرص تقویت جنسی چیست؟

از آنجایی که قرص‌های اختلال نعوظ تایید نشده‌اند، نمی‌توان گفت کدام یک بهترین است. با این حال، برخی از آنها خطرناک تر از دیگران هستند. اگر مردی تصمیم به مصرف قرص های تقویت جنسی دارد، باید آنها را از یک فروشنده معتبر تهیه کند.

اگر فردی بخواهد مشکل جنسی خاصی مانند انزال زودرس یا اختلال نعوظ را درمان کند، داروهای تجویزی بهترین راه حل هستند. افراد ممکن است بخواهند اختلال نعوظ خود را بدون مشورت با پزشک درمان کنند. آنها می توانند داروهای اختلال نعوظ را بدون تجویز پزشک دریافت کنند. بنابراین خطر عوارض را نیز می پذیرند. موارد زیر نمونه هایی از داروها هستند:

سیلدنافیلو

تادالافیل

واردنافیل

آوانافیل

محافظت از پوست در طول دوران بارداری بسیار اهمیت دارد، زیرا تغییرات هورمونی و فیزیولوژیکی که در این مدت رخ می‌دهد، می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای بر پوست تأثیر بگذارد. یکی از مشکلات شایع در این زمان، ایجاد لکه‌های پوستی و تیرگی‌ها به دلیل افزایش سطح هورمونی است. برای محافظت از پوست در بارداری، باید رژیم غذایی سالمی را رعایت کرد که شامل مصرف مقدار مناسبی از آب، میوه‌ها و سبزیجات باشد. همچنین، استفاده از کرم‌ها و روغن‌های مرطوب‌کننده برای نرم‌تر کردن پوست و جلوگیری از خشکی و ترک‌های پوستی مفید است.

 

همچنین، استفاده از محافظت‌های خورشیدی بسیار حیاتی است. تغییرات هورمونی ممکن است پوست را حساس‌تر به اشعه مضر UV نماید، بنابراین استفاده از کرم‌های ضدآفتاب با SPF مناسب در طول روز و حتی در زمستان ضروری است. علاوه بر این، استفاده از لباس‌هایی که پوست را از اشعه مستقیم آفتاب محافظت کننده‌اند و استفاده از گردن‌بند و کلاه در فضای باز نیز توصیه می‌شود. در کل، مراقبت از پوست در طول دوران بارداری نه تنها به بهبود ظاهر آن کمک می‌کند بلکه احساس راحتی و رضایت از ظاهر خود را به زنان باردار می‌دهد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.