شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ویژگی های بهترین ماشین ظرفشویی

۳,۲۶۹ بازديد


ماشین ظرفشویی در طول سال ها تغییر کرده است به راحتی می توان بین عملکردها و مارک های مختلف اشتباه گرفت برند معروفی مانند بوز با محصولات شرکت هایی مانند ال جی و سامسونگ به چالش کشیده شده است. با این حال، ماشین های ظرفشویی اغلب صدای کمتری تولید می کنند و عملکرد و برنامه های شستشوی بیشتری نسبت به مدل های قدیمی دارند.

در نتیجه برای داشتن یک ماشین ظرفشویی بی صدا از جنس استیل ضد زنگ با بدنه ای از جنس استیل نیازی به هزینه گزافی ندارید.

در این مقاله به تفاوت نرده های پلاستیکی و استیل می پردازیم. این لیست هر از گاهی بر اساس تخفیف ها و معرفی محصولات جدید تغییر می کند. با وجود آشپزخانه های اپن، سکوت ماشین ظرفشویی نیز در نظر گرفته شده است. از بین 500 گزینه مختلف، ما آن را به 8 مورد کاهش داده ایم که باید روی آنها تمرکز کنید و در عین حال ویژگی ها و مارک های مختلفی را ارائه می دهید. ابتدا به موارد پلاستیکی و فولاد ضد زنگ نمایندگی بوشنگاه می کنیم.

محفظه پلاستیکی در مقابل فولاد ضد زنگ

تعمیر ظرفشویی بوش .  اکثر ماشین های ظرفشویی خوب دارای بدنه فولادی ضد زنگ هستند و مدل های ارزان تر دارای بدنه پلاستیکی هستند. هر دو در برابر نفوذ آب عایق هستند اما در محفظه های فولادی ضد زنگ هیچ تخلخلی ایجاد نمی شود. به علاوه بوها و ذرات نامطبوع در این نوع روی سطح زمین باقی نمی مانند.

سبک های آمریکایی در مقابل اروپایی

ماشین های ظرفشویی معمولا به مدل های آمریکایی (الکترولوکس، یخچال، جی، ویرپول، میتاگ، سامسونگ و کیچن اید) و مدل های اروپایی (بوش، اسکو و مل) تقسیم می شوند. تفاوت اصلی این دو در این است که مدل های آمریکایی دارای یک خردکن در قسمت پایینی هستند که ضایعات مواد غذایی وارد آن می شود، در حالی که مدل های اروپایی دارای فیلتر آب هستند. همچنین روش خشک کردن به برند ماشین ظرفشویی بستگی دارد. اکثر مدل های آمریکایی از بخاری و جت خشک کن برای خشک کردن ظروف استفاده می کنند. در مدل های اروپایی از بخار واشر و خشک کن برای خشک کردن استفاده می شود. در این مدل ها به دلیل عدم وجود سنگ شکن صدای کمتری تولید می شود. در حال حاضر مدل های آمریکایی نیز از فیلتر کمک می گیرند. در واقع، ماشین ظرفشویی آشپزخانه ساخت آمریکا به عنوان کم صداترین ماشین ظرفشویی در این لیست رتبه بندی شده است.

این ویژگی دیگر یک عامل متمایز کننده نیست، اما اگر تمایل به استفاده از پانل های سفارشی برای ماشین ظرفشویی خود داشته باشید، مهم می شود. به نظر می رسد مدل های اروپایی بهتر هستند زیرا از شکل کابینت ماشین های ظرفشویی آمریکایی استفاده نمی کنند.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی می‌تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خانه‌تان کمک کند. ابتدا، باید به ابعاد و فضای موجود در آشپزخانه‌تان توجه کنید. مطمئن شوید که ماشینی که انتخاب می‌کنید، به ابعاد آشپزخانه و جایگاه مخصوص ظرفشویی شما متناسب باشد. همچنین، بررسی کنید که آیا نیاز به ماشینی با ظرفیت بزرگتر برای خانواده بزرگتان دارید یا ماشین با ظرفیت کوچکتر برای فضای محدودتان مناسب‌تر است.

 

علاوه بر ابعاد، ویژگی‌های عملکردی نیز بسیار مهم هستند. به دنبال ویژگی‌هایی مانند کارایی شستشو، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، سر و صدای تولید شده و برنامه‌های شستشوی متنوع باشید. همچنین، از مطالعه نظرات و بررسی‌های دیگر مشتریان برای اطمینان از کیفیت و عملکرد ماشین‌های مختلف استفاده کنید. با توجه به این نکات، می‌توانید ماشین ظرفشویی مناسبی را برای خانه خود انتخاب کنید و از خریدتان راضی باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.