شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

جزئیات دهکده جهانی دبی

۲۰,۰۰۸ بازديد

 

زمانی که قدم در این پارک میگذارید، چشم اندازی از برجالعرب، ساحل جمیرا و سایر مناظر شهری دبی پیش چشم شما قراردارد. دبی شهر زیبایی است. از کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که در همه غرفهها میتوانید عکس بگیرید و علاوه بر خرید از سوغاتیهای سراسر جهان، عکسهای یادگاری بسیار زیبایی بیاندازید. این مسجد در محله جمیرا قرار دارد و دارای گنبدی زیبا با ارتفاع 16 متر و دو مناره 40 متری می باشد که همین عموال دلیلی بر زیبایی و چشم نوازی این بنای مذهبی گردیده است. بخش «Fashion Dome» که بالای آن گنبدی زیبا مانند کلیسای جامع قرار دارد، و Luxury Wing میزبان بیش از 80 برند لوکس محبوب جهان است. بلیط ورودی این موزه زیبا و مدرن را می تواند هم به صورت حضوری و هم بهصورت آنلاین از ما تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این برند، میتوانید به سایت آنلاینش سری زده یا حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیش تری درباره پروازهای فرودگاه دبی کسب کنید، می توانید به سایت فرودگاه دبی مراجعه کنید و روی دکمه find your flight کلیک کنید. دهکده جهانی دبی از آنجا که یک فضای روباز است و مردم در فضاهای روباز به گردش و تفریح میپردازند در ماههای گرم سال که گرمای دوبی، به خصوص بخشی که دهکده جهانی در آن قرار دارد، بسیار طاقت فرسا و غیرقابل تحمل است، برگزار نمیشود و تنها در ماههایی از سال که هوای آنجا بهتر است میتوان به دهکده جهانی دبی رفت.

اسکله تفریحی کیش + تصاویر-تور لحظه آخری,تور ارزان , تور استانبول ... دومین اثر مدرسهی الحمدیه، قدیمیترین مدرسهی دبی است که در سال ۱۹۱۲ ساخته شده است و هم اکنون به موزهی آموزش فرهنگ عامه تبدیل شده است. پارک کریک دبی (Dubai Creek Park)دومین پارک بزرگ دبی است که به لطف مناظر سرسبز اطراف نهر، یکی از مهمترین پارکهای دبی برای کسانی است که علاقهمند به فضاهای طبیعی هستند. طبقه دوم این ترمینال مخصوص سوار شدن به هواپیما است. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی می توانید به پنل رزرواسیون سایت مراجعه کنید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، در درجه اول بهتر است با فرودگاه دبی که اولین مقصد شما در این شهر به شمار میرود، آشنا شوید. این نکته مهم رابه خاطر داشته باشید که ریختن زباله در تمام سواحل دبی با جریمه همراه است و توصیه میشود که محیط ساحل را تمیز و پاکیزه نگه دارید. در حال حاضر، تقریبا در تمام کشورهای جهان دستکم چند پارک آبی درجه یک وجود دارد که با تفریحات و سرگرمی های متنوع و هیجان انگیز خود تجربه ای دلچسب و فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می آورند. تور گشت شهری با لیدر فارسی زبان، ۷ ساعته هست؟ بله، در دبی، شهری لوکس و باشکوه، هر چیزی برای شما آماده شده است تا لذت ببرید و باغ گل و دهکده جهانی یکی از آنهاست. فرودگاه آل مکتوم ابعاد بسیار بزرگتری نسبت به فرودگاه بین المللی دبی دارد، پس بدون شک یکی از پروژه های مهم شهری است.

پارک آبی اکواونچر به عنوان یک جاذبه گردشگری مهم در دبی به شمار میرود. • از نظر عده زیادی از گردشگران، Dubai Global Village مهم ترین جاذبه کشور امارات است. • آدامس جویدن در سرسره ها و استخرها ممنوع است. توجه داشته باشید که باید این اتاقک ها را رزرو کنید. نکته ای که باید به آن توجه داشت، این است که دهکده جهانی دبی در روز های پنجشنبه و جمعه یک ساعت بیشتر باز است و می توانید از ساعت سه و نیم عصر تا یک بامداد در این مرکز گردشگری، به تفریح بپردازید. مرکز خرید ابن بطوطه دبی جزو بزرگترین مراکز خرید در این شهر است که در خیابان شیخ زاید و در میان دو جزیره پالم جمیرا و پالم جبل علی قرار گرفته است. مساحت مسجد ایرانیان علی ابن ابی طالب دبی 2150 متر مربع می باشد، که ظرفیت بیش از 630 نفر است. از کجا می توانم بلیط موزه آینده دبی را تهیه کنم؟ از طریق ایرلاین های موجود در این فرودگاه میتوان بلیط هواپیما دبی را تهیه کرد. در کنار خرید کارت، شما میتوانید بلیطهای تکسفره، بلیطهای رفتوبرگشت و بلیطهای روزانه مترو دبی را نیز از دکههای فروش بلیط واقع در ایستگاههای مترو تهیه نمایید. اروپاییان زیادی در زمستان برای لذت بردن از گرمای دبی به این منطقه سفر می کنند، پس وجود یک فرودگاه بین المللی در این شهر بسیار لازم و ضروری بوده است.

بگذارید همسفران کوچکتان هم از چرخیدن در این مرکز خرید لذت ببرند. حتی این امکان هم وجود دارد که یک اتاقک خصوصی در لیزی ریور کرایه کنید تا به دور از هیاهوی پارک روزی سرشار از آرامش داشته باشید. السیف دبی (Al Seef) با در آغوش گرفتن 1.8 کیلومتر از خط ساحلی خور دبی، محلهایست سرشار از معماری سنتی، از جمله برجهای بادگیر باشکوه و ساختمانهای ماسهسنگ. کارگوی فرودگاه آل مکتوم دبی ظرفیت 12 میلیون تن در سال را دارد. گفته میشود دبی کریک قبلاً بسیار بزرگتر بوده است؛ در اصل تاریخ نهر دبی به هزاران سال پیش باز میگردد. خوشبختانه، مراکز خرید دبی به فکر همه چیز هستند. هرساله بازدید کنندگان بسیاری در سفر خود به کشور امارات و به خصوص شهر دبی از این بنای مذهبی بازدید می کنند. علاوه بر بازارهای عمده فروشی دبی که معرفی شد، خرید اینترنتی از سایتهای معروف نیز امروزه طرفداران بسیاری دارد. همانند بسیاری از اماکن مذهبی این مسجد نیز برای افرادی که مایل به ورود به ان می باشند قوانین و مقرراتی وضع کرده که همه مردم، توریست ها و گردشگران ملزم به رعایت آن می باشند تا بتوانند وارد مسجد جمیرا در دبی شوند. بالیوود پارک دبی اولین شهربازی یا پارک سرگرمی در جهان است که همه چیز در آن شما را به یاد بالیوود و سینمای کشور هند می اندازد. ارتفاع فواره دبی به ۱۵۰ متر میرسد و یکی از بهترین تفریحات دبی در شب به حساب میآید.

از آنجاییکه مسجد جمیرا یکی از نمادهای شهر دبی به حساب می آید، پس یکی از نقاطی است که باید حتماً از آن دیدن کرد. با توجه به تغییر نرخ ارز به خصوص درهم در ایران قیمت ویزا دبی به صورت ساعتی و روزانه متفاوت است . همچنین، فرودگاه بینالمللی دبی قطب شرکت هواپیمایی ارزانقیمت فلایدبی نیز هست که ۱۰٫۷٪ رفتوآمد مسافران این فرودگاه را برعهده دارد. فرودگاه آل مکتوم قرار است دارای ۳ ترمینال مسافری، یک ترمینال برای شرکت هواپیمایی امارات، ترمینال دوم برای بقیه ی شرکت ها و ترمینال سوم برای شرکت های هواپیمایی و مسافرتی ارزان قیمت باشد. یک تور پیاده روی در محله تاریخی الفهیدی (Al Fahidi Historical Neighbourhood) شما را کاملا به دبی قدیم میبرد. ایستگاه های تاکسی دبی در بیرون محوطه فرودگاه قرار دارند. هم چنین مربیان مجربی در این مجموعه حضور دارند که نحوه انجام ورزش ها را آموزش می دهند. اگر هم مایل باشید می توانید خودتان و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به سمت این مسجد تاریخی بروید. امروز کمی از بناهای مدرن دور می شویم و به بعد تاریخی و مذهبی شهر دبی می پردازیم و به سوی یکی از مهم ترین عبادتگاه های شهر که جزو مناطق گردشگری دبی نیز محسوب می شود ، می رویم . این فرودگاه از هر سه جاده شریانی چند بانده اصلی دبی از جمله جاده شیخ زاید، جاده شیخ محمد بن زاید و همچنین جاده امارات به راحتی قابل دسترسی است. خودروی شخصی: دهکده جهانی دبی با خودرو، از خروجی ۳۷ در بزرگراه شیخ محمد بن زاید در دسترس است. ↑ آمار دقیقی از جمعیتِ ایرانیان مقیم امارات وجود ندارد، اما در منابع نیمه رسمی جمعیت آنان حدود ۵۰۰٫۰۰۰ نفر تخمین زده میشود که حدود ۴۰۰٫۰۰۰ نفر ساکن دبی هستند.

بسیاری عقیده دارند سفر به دبی میتواند بسیار هزینهساز باشد اما اگر ترفندهای سفر به دبی و امکانات رایگانی که در این سفر نصیبتان میشود را بدانید هرگز دبی را به عنوان مقصدی پر هزینه معرفی نمیکنید. چه توقف شبانه در فرودگاه دبی داشته باشید، چه بخواهید فقط چند ساعتی را تا رسیدن زمان پرواز خود استراحت کنید، میتوانید در فرودگاه بینالمللی دبی بدون مزاحمت چشمان خود را روی هم بگذارید. یکی از شلوغترین و زیباترین غرفههای دهکده جهانی دبی غرفهی هندوستان است که به دلیل معماری فوق العاده جذابش چشمان بازدیدکنندگان را به خود خیره کرده است. کرایه تاکسی های فرودگاه دبی توسط کیلومترشمار محاسبه میشود. فروشگاههای مرکز خرید امارات از مارکهای لوکس و فروشگاههای سبک زندگی گرفته تا فروشگاههای محبوب مد خیابانی، مغازههای مبلمان منزل و هر چیز دیگری را شامل میشود. این سیرک شامل آکروباتیک شگفتانگیز توسط روسی سوینگ و شیرینکاریهای خندهدار توسط برخی دلقکهای کلمبیایی است! بسیاری از این بازارها انواع کالاها را عرضه میکنند و برخی مانند بازار طلای دبی فقط به فروش یک کالا محدود میشوند. این فروشگاه با کفهای مرمر شطرنجی پرادا، برخی از بهترین محصولات مد، چمدان و لوازم جانبی را در جهان ارائه میکند. این غرفه عرضه کننده صنایع دستی مصر ازجمله ظروف مسی، لباسهای پنبهای، لباسهای عرفی (جلابیه)، لوسترهای مصری و لوازم خانگی میباشند. هر کشور با استفاده از عناصر مختلفی مانند معماری، آداب و رسوم، هنر، صنایع دستی و غیره، به نمایش گذاشته شده است. حتی با تماشای تصاویر این باغ، حالتان جا میآید و لذت میبرید. بهطور حتم در ساحل کایت میتوانید ساعات ماجراجویانهای داشته باشید و از شرایطی عالی مانند موج سواری، پدل بوردینگ و والیبال ساحلی لذت ببرید. رفت و آمد به ساحل کایت بسیار راحت می باشد و با استفاده از مترو دبی و پیاده شدن در ایستگاه بانک نور می توانید به سهولت به ساحل کایت دبی برسید.

مساجد ایرانیان دبی شاهکاری از خلق هنر مسلمانان شیعه و سنی می باشد. این مکانها خانواده محور هستند و فعالیتها و سرگرمیهایی را برای افراد در هر سنی فراهم می کنند. یکی از مهمترین و محبوبترین مراکز خرید دبی، امارات مال (Mall of the Emirates) است که در این مطلب قصد داریم به طور کامل بخشهای مختلف آن را معرفی کنیم و تمام مواردی را که قبل از بازدید از امارات مال لازم است که بدانید، در اختیار شما قرار دهیم. این پارک آبی بسیار بزرگ است، اگر بلیط تمام قسمتها را خریدهاید، باید کمی عجله کنید تا بتوانید از تمام بخشهای آن لذت ببرید. اگر بعد از یک روز هیجانانگیز در این ساحل حسابی گرسنه شدهاید، میتوانید به فودکورت و رستورانهای متعدد این ساحل بروید و حسابی از خوردن غذاهای جذاب لذت ببرید. ترمینال شماره ۳، امکانات رفاهی بسیاری از جمله کافیشاپ، رستوران، بازیهای ویدیویی و فودکورت دارد. وجود دارند. در طبقه سوم امکانات و خدمات رفاهی مثل تلویزیون، بازی های ویدیویی، فودکورت و … در نهایت بخش ارائه خدمات ویژه می باشد که در طبقه ی سوم این ترمینال قرار گرفته است. سرسره مار مانند آکوندا با تونل های سرپوشیده و راهروهای پیچ درپیچ که در نهایت به استخری عمیق ختم می گردد از پرطرفدارترین بازی پارک آبی آتلانتیس است. از جاذبه های اصلی این موزه می توان به اتاق ایمز، اتاق شیبدار و تونل گرداب اشاره کرد. شهر دبی بسیار دیدنی از نظر پیشرفت و امکانات می باشد که جاذبه های فراوانی را نیز در خود جای داده است. دبی اماکن گردشگری فراوانی دارد و یکی از محبوبترین شهرها برای ایرانیان محسوب میشود.

دهکده جهانی دبی هم اکنون در موقعیت زمینی به وسعت ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع قرار دارد و انواع دکورهای بسیار فانتزی و مختص به مکان های متفاوت جهان را می بینید و مکانی مناسب برای عکس انداختن با خانواده تان جهت عکس یادگاری داشتن از این فضای جذاب می باشد . اگر می خواهید با کمک مترو به فرودگاه بروید به ترمینال یک و سه بروید. ساختمان موزه از 1024 قطعه استیل ضد زنگ ساخته شده و روند ساخت آن با کمک ربات طی شده است. در واقع ارتفاع این سرسره، به اندازه یک ساختمان ۹ طبقه عمودی است و شما از آن بالا رها خواهید شد و هیجان وصف ناشدنی را تجربه خواهید کرد. به گونه ای که لحظاتی را در بالا احساس بی وزنی می کنید و ناگهان بر سطح زمین باز خواهید گشت. بر پایهٔ اطلاعات ژانویهٔ ۲۰۱۵ میلادی، هر هفته بیش از ۸٫۰۰۰ پرواز توسط ۱۴۰ شرکت هواپیمایی به بیش ۲۷۰ مقصد جهان در ۶ قاره انجام میشد. طبق آمار به دست آمده، هر هفته حدود ۸ هزار پرواز داخلی و خارجی توسط ۱۴۰ شرکت هواپیمایی در فرودگاه بینالمللی دبی انجام میشود. سه ترمینال مسافربری دارد که در هر یک از این ترمینال ها شرکت های مسافرتی ارزان قیمت، شرکت هواپیمایی امارات و بقیه شرکت ها قرار دارند. در قسمت غذاها میتوانید از طعم نیشکر تازه و آب نارگیل لذت ببرید، در پنج منطقه از پارک میتوانید با موزیکهای مختلف برقصید و در پارک تئاتر تاج محل یک نمایش عاشقانه ببینید. به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر، Aquaventure دارای سواری های آدرنالین، مناظر سرسبز استوایی، و برخوردهای فراموش نشدنی با زندگی دریایی است. آبنمای نزدیک برج خلیفه نیز یکی از مشهورترین جاذبه های دبی است که مثل بسیاری از جاهای دیدنی این شهر، رکوردهای جهانی مختلفی را به خود اختصاص داده است.

هم از امکانات شهربازی IMG دبی هستند. علاوه بر این، دو هتل پنج ستاره هم در مال امارات وجود دارد: هتل کمپینسکی و شراتون. علاوه بر تجربه خرید شگفت انگیز، در امارات مال برای همه سرگرمی وجود دارد. بهترین محصولات مانند انواع کیف دستی، ساعتهای مچی، کفشهای فوق العاده شیک و بهترین سوغاتیها در فروشگاههای کوچک این مرکز خرید یافت میشود. بازار دیره یکی از ارزانترین بازارهای دبی است که هم برای خریداران و هم برای فروشندگان پیشنهادهای مناسبی در آن یافت میشود. هم اکنون تعدادی از پروازها به صورت محدود در بخش ساخته شده این فرودگاه انجام می گیرد اما کلیه پروازهای ایران به مقصد دبی در فرودگاه دبی به مقصد می نشیند. تاکسیها در محوطه هر سه ترمینال موجود هستند و در کوتاهترین زمان مسافران را به مقصد موردنظر میرسانند. مجیک پلنت دبی، مقصد سرگرم کننده نهایی برای بچه ها، دنیایی از سواری، بازیهای آرکید و بازیهای کامپیتوری برای مشغول نگه داشتن بچههای کوچک ارائه میدهد. این مجموعه سرپوشیده برای تمام سنین جذاب است و نحوه عملکرد اکوسیستم را برای تمام افراد، به زبانی ساده شرح میدهد. در تمام ترمینال های فرودگاه سالن های اسپا وجود دارد که خدمات ماساژ ، رایحه درمانی، اسکراب بدن، اصلاح و آرایش مو، مانیکور، پدیکور و …

طبقه ی دوم این ترمینال شامل: بخش خدمات بار و چمدان ها، بخش مهاجرت، سالن های استراحت و تشریفات می باشد و میتوان گفت که مختص پروازهای ورودی است. در این قسمت بخش مهاجرت، کانتر چک این، فروش بلیط و سالن تشریفات VIP وجود دارد. به صورت کلی ظاهر قسمت یمن برگرفته از بازارهای سنتی شهرهای یمن ساخته شده است و در داخل آن میتوان کالاهای بسیار زیادی را پیدا و خریداری کرد. فرودگاه دبی فرودگاه بزرگی است که بسیاری از شهرهای جهان را به هم متصل میکند. با آژانس آسمان آبی همراه شوید تا در تور ارزان دبی خود از این مکان با ارزش دیدن کنید. در این مطلب قصد داریم تا درباره فرودگاه دبی صحبت کنیم پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. بلیط این پارک در طول روزهای هفته برای هر کودک و یک همراه بزرگسال، حدود 100 درهم و در تعطیلات آخر هفته برای هر کودک و یک همراه بزرگسال آن 140 درهم است. قیمت تور دبی به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستارههای هتل بستگی دارد. خط قرمز مترو دبی روزهای پنجشنبه از ساعت 5 صبح تا یک شب، جمعه 10 صبح تا یک شب و دیگر روزها از ساعت 5 تا 12 شب فعال میباشد.

نیز بازدید نمایید. گشت و گذار در این روستا نیز یکی از سرگرم کننده ترین تفریحات رایگان دبی برای مسافرین محسوب می شود. برای اتصال باید شبکه های «WIFI رایگان DXB» یا «WIFI رایگان DWC» را پیدا کنید. زنها باید موهای خود را پوشانده و لباس های آستین دار و شلوار یا دامن بلند بپوشند. گردشگران می توانند آهن ربا (آهن رباهایی که به یخچال و سطوح فلزی می چسبند)، لباس های سنتی و حتی وسایل تزئینی در اطراف بازار ادویه بخرند. از دیگر سواریهای این پارک میتوان به آکوالوپ (Aqualoop) و مدریسر (Mad Racer) اشاره کرد. به گزارش پرشین وی این پارک تمام وسایل برانگیختن قوه تخیل مثل قطعات لگو را در کنار جذابیت های دیگر دارد! تمام جاذبه های خلیج آتشفشان در چهار بخش مختلف و با الهام از فرهنگ منطقه «پُلی نزی» ساخته شده اند. همه ساله خیل کثیری از هموطنان عزیز برای بازدید از جاذبه های شهر دبی و گذراندن لحظات شاد و مهیج به دبی سفر می کنند. این پارک یکی از جذاب ترین و بهترین جاذبه های تفریحی این شهر محسوب می شود. لیستی از امکانات جذاب و مفرح در محل مخصوص کودکان مهیاست که برای کودکان بسیار سرگرم کننده است. ساحل الصفوح که به نام ساحل کاخ سیاه نیز شناخته میشود، جزو خلوتترین و دنجترین سواحل دبی است و برای افرادی که خواهان استراحت و آرامش دور از شلوغی شهر هستند، مکان بسیار مناسبی خواهد بود. با توجه به آنچه تا به حال توصیف شده، فرودگاه دبی یکی از بزرگترین و بهترین فرودگاه های جهان است. از کابین های راحت گرفته تا سوئیت های 5 ستاره با توجه به بودجه شما مهیا هستند. طبقه دوم: سوار شدن به هواپیما. طبقه سوم ترمینال شماره دو: این طبقه مخصوص پروازهای خارجی است. به طور کلی می توان گفت که این مرکز خرید گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که در ایران فروشگاه دارند و می خواهند اجناس خارجی به فروش برسانند.

حتی به عنوان یک ساکن دبی، نباید یک تور پیاده روی رایگان را رد کنید زیرا هرگز نمی دانید با چه چیزهای جدیدی ممکن است برخورد کنید. اینترنت وای فای به صورت رایگان در همه سالن های فرودگاه وجود داند. هرچند، این قایقهای سنتی برای حمل و نقل عموم از یک سوی نهر به سمت دیگر آن تدارک دیده شده است، اما این میتواند یک سفر کاملا تفریحی باشد! قدم زدن در وسعت این مرکز خرید عظیم میتواند حسابی همه را گرسنه کند. کارناوالهای موسیقی و رقصهای سنتی در کنار تابلوهای طراحی از چهره خودتان یا عزیزانتان و نقاشی با اسپری رنگ میتواند شما را در این بخش نمایشگاه میخکوب کند. از آنجا نیز می توان با طی مسیر کوتاهی بوسیله تاکسی به مسجد رسید و یا از ایستگاه اتوبوس C10 RTA استفاده کرد. این فرودگاه در ناحیه ای به اسم القرهود قرار گرفته است. فرودگاه دبی در منطقه القرهود و ۴٫۶ کیلومتری شرق دبی قرار گرفته و مساحتی بالغ بر ۱۲۵۰ هکتار را در بر می گیرد. در ادامه، قیمت پارک آبی آتلانتیس دبی و سایر اطلاعات لازم درباره آن ارائه شده است. در این سالن ها چندین اتاق جلسه، تمامی امکانات لازم منشی، دستگاه فتوکپی، فکس و تجهیزات کنفرانس قرار دارد. این مسجد همچنین بعنوان قدیمی ترین عبادتگاه مسلمانان در کشور امارات شناخته شده می باشد که در سال 1976 میلادی ساخته شده است و دارای ظرفیت پذیرش حدود 1300 نفر نماز گزار در آن را دارا بوده و این نکته مهم نیز قابل ذکر است که ورود به این مسجد برای تمامی مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان آزاد می باشد مگر اینکه برنامه و مراسم خاصی در آنجا در حال برگزاری باشد. از بیست و سومین فصل آن در سال های 2018-2019، تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان رو به افزایش رفت و تا به امروز به بیش از 7 میلیون نفر رسیده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ماشین در دبی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.