چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

هر آنچه باید در مورد شبکه اجتماعی روبینو بدانید

۱۴ بازديد


شبکه اجتماعی روبیکا با نام «روبینو» نیز به کاربران خود اجازه می دهد تا عکس ها، فیلم ها و داستان ها را به اشتراک بگذارند. اگر می خواهید از تمامی امکانات این شبکه اجتماعی مطلع شوید و برای دانلود روبیکا جدید تا پایان این مقاله با اپ نابهمراه باشید.

یاقوت سرخ چیست و چه کاربردی دارد؟

Rubino شبکه اجتماعی Rubitsa است که عملکردی مشابه اینستاگرام دارد. این سرویس مبتنی بر تصویر به کاربران روبیکا اجازه می دهد تا صفحات سفارشی با قابلیت اشتراک گذاری هر محتوا ایجاد کنند.

مانند سایر شبکه های اجتماعی، شبکه اجتماعی روبینو به کاربران خود امکان اشتراک گذاری فیلم، عکس، داستان، پخش زنده و غیره را می دهد. شرط ورود به روبینو، تعیین نام کاربری برای صفحه کاربری است که باید از 5 تا 30 کاراکتر یا حرف عددی تشکیل شده باشد. در صفحه اصلی اپلیکیشن می توانید به قسمت تنظیمات رفته و تمامی تغییرات مورد نظر را در نام کاربری و پیام رسان اعمال کنید.

تعداد صفحات مجاز برای ایجاد در روبی

Rubino به شما امکان می دهد 10 صفحه را به طور همزمان مدیریت کنید و حتی از آنها پول دریافت کنید. برای ایجاد یک صفحه جدید، باید نماد بالای صفحه Robino خود را لمس کنید و در قسمت با نام کاربری خود، "Add new page" را انتخاب کنید. از این طریق می توانید 10 صفحه را همزمان مدیریت کنید. برای ایجاد هر صفحه باید مراحل ذکر شده را طی کنید. ویژگی خاص روبینو امکان ویرایش صفحات مختلف است. با شروع از صفحه دوم، کاربران علاوه بر افزودن ایمیل، می توانند وب سایت و شماره تماس خود را نیز در صفحه اضافه کنند.

چگونه در روبینو آپلود کنم؟

در صفحه شخصی Robinoy می توانید با لمس آیکون مثبت در پایین صفحه، عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید، کپشن بنویسید و دوستان خود را تگ کنید. عکس های روبین قابلیت تغییر نور و اجرای افکت های مختلف را دارند.

نحوه اشتراک گذاری داستان ها در روبینو

در روبینو می توانید موضوعات مورد علاقه خود را به عنوان داستان به مخاطبان خود نشان دهید و می توانید داستان های خود را به سه روش تبلیغ کنید. ساده ترین راه این است که نمایه بالای صفحه کاربر را لمس کنید، جایی که می توانید عکس ها و فیلم ها را از طریق دوربین گوشی یا نمایشگر به اشتراک بگذارید. راه حل دوم برای ارسال اخبار در Robino استفاده از نماد دوربین در بالای صفحه نمایش کاربر است. یکی دیگر از راه های به اشتراک گذاری داستان ها را می توان به عنوان یک راه بسیار جالب در نظر گرفت. اگر پنجره Robino خود را از چپ به راست باز کنید، می توانید با دوربین خود وارد آینه شوید تا اخبار ارسال شود.

فرافکنی؛ نمایش تبلیغات انتخابی

در روبینو، بخشی با عملکردی شبیه به اکسپلورر اینستاگرام وجود دارد. این قسمت شامل فیلم ها و عکس های مختلفی است که طبق الگوریتم خاصی به صورت خودکار در ویترین قرار می گیرد. البته معیارهایی مانند تعداد لایک و کامنت در ورود پست ها به ویترین موثر است. به طور کلی می توان گفت که ویترین نمایی از ویدئوهای جذاب از دید کاربران است. تعامل با کاربر و انحصار و بهره وری محتوا مهمترین اصول برای نمایش یک پست است.

لازم به ذکر است امکان جستجوی صفحات یا هشتگ های مورد نظر در ویترین نیز وجود دارد.

نحوه نمایش پست در روبینو

ما یک پست را در تمام شبکه های اجتماعی لایک کرده ایم و می خواهیم آن را ذخیره کنیم تا بعداً به آن دسترسی پیدا کنیم. در Rubino، می توانید پست های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و آنها را در "برچسب ها" از قسمت تنظیمات مشاهده کنید.

امکان پخش زنده روبینو وجود دارد؟

در شبکه اجتماعی روبیک نیز مانند پیام رسان آن می توانید لحظات مختلف خود را به صورت زنده به نمایش بگذارید. وقتی روی صفحه پروفایل ضربه بزنید، گزینه (Live) به وضوح قابل مشاهده خواهد بود. پخش زنده روش دیگری برای ارائه پخش زنده به کاربران روبینو است که توسط یک دستگاه خارجی مانند ضبط ویدیو، دوربین یا کنسول بازی کنترل می شود. البته، استریم فرآیند کمی پیچیده‌تر را شامل می‌شود، که می‌توانید آن را به صورت کامل در قالب ویدیو در کانال RubyAmoz، پلتفرم برنامه، تماشا کنید.

چگونه علائم آبی را در روبینو دریافت کنیم؟

برندها، افراد مشهور، افراد برجسته، سازمان ها و عموماً اشخاص حقیقی و حقوقی شناخته شده می توانند تیک آبی را در روبینو دریافت کنند. این اقدام مستلزم کسب مجوز از کارشناسان روبیک است. برای گرفتن تیک آبی باید چندین مرحله را طی کنید و شرایط خاصی را انجام دهید. اطلاعات بیشتر در مورد این را می توانید در بخش برنامه های روبیک بیابید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.