شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تايمر آبياري

بوم اينترنت

تايمر آبياري

۵۶ بازديد

زيرا امكان برنامه دهي متفاوت به سيستم تايمر وجود دارد. احتمالا هر ۳ يا ۴ ماه يكبار (بسته به ميزان كاركرد تايمر) باتريها ضعيف ميشوند و نياز به تعويض دارند. اين دستگاه ميتواند به هر نوع منبع آبي متصل شود و در زمان عدم حضور شما به صورت منظرم به گلدانها آب بدهد. زماني كه يك مشتري اتومبيلش را به شما تحويل مي دهد و از شما درخواست نظافت داخل خودروي خود را مي كند، انتظار دارد كه فرايند نظافت با كيفيت، دقت، سرعت بالا و بدون نقص انجام بگيرد. كارواش اتوماتيك : اين دستگاه كليه قسمت هاي بدنه خودرو و چرخ هاي آن را به طور كامل شستشو مي دهد و همه مراحل شستشو را از ابتدا تا پايان به شكل كاملا اتوماتيك انجام مي دهد. اين موارد را با دقت و با توجه به ميزان مورد نياز آبياري براي گياهان باغتان انجام دهيد. شير آب، منبع آب ورودي به تايمر را تامين مي كند. پمپ كارواش صنعتي آنوي ريوربري MOD-7870 از نوع پمپ سه فاز، با خروجي آب داغ مناسب براي انواع شستشو، از جمله شستشوي ماشين و كليه تاسيسات ساختماني و صنعتي، شستشوي كف استخرها و جرم گيري پمپاژ قوي آب، چربي برداري، شستشوي سريع كف سالن ها، پشت بام، پياده رو ها و شستشوي سريع نماي ساختمان ها مي باشد. 

به وجود آمدن خطوط ناشي از رد لاستيك ها، علاوه بر افزايش آلودگي ها، جلوه بصري محيط را نيز تحت تاثير قرار مي دهد. يك دستگاه جمع و جور و مناسب براي آبرساني به باغچه ها و استفاده در سيستم قطره اي و باراني است. لوله هاي پلي اتيلن مخصوص آبياري تحت فشار باراني. سپس لوله ي نيپل را با دست به شير ببنديد. با استفاده از نوار تفلون تنها اندازه ي لوله ي نيپل افزايش مي يابد كه خود به ايجاد فشار غير ضروري بين دو لوله مي انجامد. پمپ كارواش صنعتي از لحاظ كاركرد به دو مدل سانتريفيوژي و جابهجايي مثبت دستهبندي ميشود. مزيت­هاي خريد از بازرگاني آب نيرو شامل كيفيت و جنس عالي وسايل، قيمت مناسب، تحويل زودهنگام و خدمات پس از فروش مي باشد. به عبارت سادهتر، شما تعيين مي كنيد كهه در هر دوره، زمان آبدهي به گلها و گياهان چگونه باشد؛ مثلاً هر چند روز يك بار در چند دقيقه كوتاه، گل هاي شما آب داده شوند. اين برنامه دقيق به شما كمك مي كند تا سلامت گل ها و گياهان را تضمين كنيد و به موقع آب مورد نياز آنها را تامين نماييد.

به دليل دماي بالاي آب، از جت واش آبگرم علاوه بر شستشوي صنعتي به منظور ضدعفوني كردن نيز استفاده مي نمايد. يكي از دغدغه هاي مردم هنگام رفتن به سفر، آبياري گل و گياه منزل يا باغ و باغچه است. مه پاش مرغداري يك سيستم خنك سازي ارزان و بسيار كارامد مي باشد كه در گله هاي گوشتي باعث افزايش وزن و در گله هاي تخم گذار نيز باعث افزايش كيفيت تخم ها مي شود. همچنين بهترين راه براي جبران كمبود آب و مناطقي است كه با خشك سالي مواجه هستند. ابتدا شيلنگ را از شير آب خارج كنيد، يك انتهاي تايمر هوشمند آبياري را به صورت محكم به شير آب وصل كنيد، سپس شيلنگ را كاملاً محكم و ايمن به انتهاي ديگر وصل كنيد. استفاده از تجهيزات با كيفيت ضامن ادامه فعاليت ما مي باشد. ساير تجهيزات اين دستگاه به حساب مي آيند. كارواش صنعتي يكي از تجهيزات كاربردي نظافت صنعتي است كه كاربرد هاي متنوع و بسياري در محيط هاي مختلف دارد. در اين برنامه نيز مي توانيد تعيين كنيد كه مدت زمان و مقدار آب مصرفي براي گياهان چقدر باشد. به طور متداول اين تايرمرها مي توانند گياهان را حمايت كنند. 

زماني كه از اين آبياري استفاده مي كنيد، نيازي به پر كردن مخزن نيست. وقتي كه رطوبت در محيط گلخانه به زير30% رطوبت نسبي مي­رسد؛ مشكلات جدي رخ مي­دهد. بر روي شوينده فشار قوي Quadro 800 TST مخزن آبي به صورت يكپارچه تعبيه شده است كه وظيفه كنترل آب ورودي به دستگاه را بر عهده دارد. تايمر آبياري مجهز به مخزن براي آبياري گلدان هاي خانه مناسب ترند و آن دسته از تايمرهايي كه به شير آب متصل هستند، ظرفيت بالاتري را طلب ميكنند. معمولا تايمر ديجيتال آب با باتري كار مي كند و اما برخي از تايمر ها از طريق سيم كشي نيز به ورودي آب متصل مي شوند. 2. متصل به شير آب: اين تايمر آبياري به شير آب وصل ميشود و ميتواند متناسب با آب مورد نياز مقدار فشار آب را كم و زياد كند. متناسب با نياز گياهان براي آبياري، مقدار فشار آب را تنظيم مي كند.

بخوانيد:

http://qudsonline.ir/news/735379/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.