یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

چه صنایعی به پمپ کارواش صنعتی نیاز دارند؟

۳,۱۴۲ بازديد


کارواش صنعتی یا سیستم واتر جت دستگاهی است که آب را با فشار زیاد روی سطح پاشیده و آلودگی را از سطح پاک کرده و سطح را تمیزتر می کند. برای اینکه این دستگاه به خوبی کار کند بهتر است بدانید که دارای پمپی است که آب را با سرعت بالا از مخزن به خروجی می رساند. اگر پمپ کند باشد یا به درستی کار نکند، این دستگاه هرگز به درستی کار نخواهد کرد.

آشنا به صنایعی که نیاز به کارواش صنعتی دارند

تمیزی سطوح در تمامی زمینه ها حائز اهمیت است و می توان گفت این دستگاه در هر شرایطی قابل استفاده است. این دستگاه برای شستشوی کلیه سطوح، شستشوی سطوح روغنی، شستشوی دیوارها، شستشوی اتومبیل، شستشوی محل های ساختمانی، شستشوی نمای ساختمان، شستشوی ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، شستشوی کف استخرها و هر صنعتی که تصور کنید مناسب است. از آن مراقبت کنید
 https://karynet.ir/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d9%87-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1/نکات مهم در خرید کارواش صنعتی 

وقتی صحبت از شستشوی صنعتی می شود، باید روی پمپ های کارواش تمرکز کنید. زیرا این کارواش تمام توان خود را از پمپ می گیرد.

قدرت موتور

مهم ترین نکته ای که در بررسی مشخصات پمپ کارواش باید به آن توجه کرد، قدرت موتور است. این عدد بر حسب وات اندازه گیری می شود. هر چه عددی که در جلوی قدرت موتور نشان داده شده بیشتر باشد، قدرت آن در استخراج آب و پودر کردن بیشتر است. در واقع عملکرد این دستگاه به سرعت نفوذ به سطوح آب بستگی دارد. هنگامی که آب تصفیه می شود، قدرت نفوذ آن افزایش می یابد و به تمیز کردن سطوح بیشتر کمک می کند.

وزن پمپ

نکته دیگری که در خرید پمپ کارواش باید به آن توجه کنید وزن پمپ است. این عدد باید نرمال باشد و هیچ فاکتوری وجود ندارد که به شما بگویم. در برخی موارد، پمپ ممکن است 2 کیلوگرم یا 10 کیلوگرم باشد. به طور کلی، هنگامی که اندازه ها افزایش می یابد، وزن افزایش می یابد. همچنین وزن پمپ به دستگاهی که به آن متصل است بستگی دارد. در صورتی که وزن پمپ با دستگاه سازگار نباشد دچار مشکلات زیادی خواهید شد.

ابعاد

از جمله موارد دیگری که در خرید این پمپ بسیار حائز اهمیت است ابعاد پمپ می باشد. در مشخصات فنی لازم است به طول، عرض و ارتفاع پمپ توجه شود و با مشخصات و ساختار داخلی تجهیزات مورد استفاده تطبیق داده شود. بدون شک این دو باید با یکدیگر سازگار باشند; در غیر این صورت پمپ بی فایده خواهد بود.

حداکثر فشار

فاکتور دیگری که در هنگام خرید باید در نظر گرفت حداکثر فشاری است که یک پمپ فشار می تواند به آب یا مایع داخل آن وارد کند تا روی سطحی بریزد. اگر این فشار با سطحی که استفاده می کنید سازگار نباشد، ممکن است به زودی از خرید خود ناراضی باشید. به عنوان مثال، اگر پمپ در حال شستشوی سطوح چرب است، حداکثر فشار باید بیشتر باشد.

جنس بدنه

با توجه به تماس پمپ با آب و رطوبت، مواد بدنه باید به گونه ای باشد که زود پوسیده یا نشکند. چدن و ​​برنز از بهترین مواد به کار رفته در ساخت این پمپ می باشد. زیرا این مواد در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و اجازه ورود مایعات به سازه ها را نمی دهند و در اثر پوسیدگی از عمر آنها می کاهد. همچنین این مواد در دمای بالا از استحکام بالایی برخوردار هستند که یکی دیگر از ویژگی هایی است که این محصول را به محصولی ایده آل تبدیل می کند.

لیست لوازم جانبی پمپ کارواش صنعتی

در هنگام خرید این شیر آب توصیه می شود به لیست شیرهای لباسشویی که به فروش می رسد توجه داشته باشید. این لوازم جانبی استفاده از پمپ را آسان می کند و نیازی به خرید لوازم جانبی در زمان خرید ندارید که باعث می شود کار شما سریعتر شود. لیست قطعات پمپ ما شامل موارد زیر است:

سیلندر

مهر

شاتون

آی سوپاپ

مهر

شفت پمپ

دریچه ورودی

سوپاپ اگزوز

برای خرید پمپ کارواش به کجا مراجعه کنیم؟

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات دقیقی در مورد استفاده از واتر جت یا کارواش برای شما آورده و نشان دهیم که عملکرد این محصول به پمپ آن بستگی دارد. با توجه به این نکته هنگام خرید پمپ باید به مواردی مانند قدرت، حداکثر فشار، سرعت، خواص فیزیکی و اندازه توجه شود. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید فوم کارواش هستید می توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این بخش خدمات گسترده ای را ارائه می دهد و کلیه محصولات آن با کیفیت بالا و با ضمانت به فروش می رسد. خدمات پشتیبانی کسب و کار آب نیرو قوی است و خریداران می توانند در یک پلتفرم امن خرید کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.