پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

با خريد ردياب خودرو ديگر اشتباه نكنيد

۱۲,۳۹۶ بازديد

با استفاده از ردياب خودرو اسمارت كار مي توانيد علاوه بر داشتن يك ردياب خودرو حرفه اي، از يك تعميركار حرفه اي و هوشمند در خودروي خود نيز بهره ببريد كه امري بسيار ويژه و كاربردي محسوب مي شود. آپشن هفتم ، داشتن ريموت و وصل شدن به قفل مركزي خودرو ميباشد . هرچند برخي از رديابهاي متفرقه با وجود ارتباط ماهواره اي ، نميتوانند موقعيت دقيق و به موقع را ارسال كنند . و ميتوانند از ردياب آهنربايي استفاده كنند. يادتان باشد لزوما بهترين ردياب خودرو براي شما مناسب نيست. در ادامه قصد داريم در رابطه با دستگاه هاي ردياب خودرو سخن گفته و انوع مختلفي از اين دستگاه ها را معرفي نموده و مورد بررسي قرار دهيم تا بتوانيم بسته به نياز خود از بهترين نوع ردياب خودرو در اين زمينه استفاده نماييم. كارشناسان فني و نصب شركت با دانش روز و چندين سال تجربه در زمينه سيستم هاي امنيتي خودرو ، قادرند در كمتر از ۶۰ دقيقه دستگاه را به صورت مخفي و دور از دسترس، در قسمت هاي مختلف خودرو نصب نمايند.

https://bestfarsi.ir/articles/advertorial/radyabeman

بي اغراق جي پي اس را ميتوان يكي از ايمنترين دستگاههاي امنيتي خودرو به شمار آورد. اما نوع ديگري از ردياب هاي خودرو موجود هستند كه مي توان آن ها مستقيما به خروجي OBD خودرو متصل كرده و در همه حال از موقعيت خودرو آگاه گرديد. يكي از نگراني ها و دغدغه هاي اصلي رانندگان و مالكين خودرو اين است كه هنگامي كه از خودروي خود دورند و يا آن را به دست افراد و يا راننده هاي ديگري مي سپارند، از موقعيت آن خبردار باشند و وضعيت خودرو خود را در هر لحظه بررسي نمايند. ردياب خودرو وسيله اي است كه از آن به منظور امنيت بيشتر خودرو و همچنين پيدا كردن مسيرهاي رفت و آمد استفاده ميشود، اين دستگاه كوچك ميتواند موقعيت مكاني خودروي شما را نشان دهد. از طرف ديگر هم ممكن است رديابي پيدا كنيد كه قيمتي بسيار مناسب داشته باشد اما قابليت هاي لازم براي رفع نياز هاي شما را نداشته باشد. در مواقعي كه خودرو به سرقت مي رود، مي توان به سادگي با استفاده از ردياب هاي آنلاين، مكان كنوني خودرو را بدست آورد و با همكاري پليس، سارق خودرو را در كوتاه ترين زمان ممكن به دام انداخت. در غير اين صورت ردياب به خوبي كار نخواهد كرد.

 

در زمينه خريد ردياب خودرو نيز اين امكان از طريق سايت هاي معتبري مانند پيام جي پي اس فراهم شده است. اين ردياب علاوه براين باتري داخلي نيز دارد، بنابراين درصورت قطع شدن باتري ماشين ميتواند از ذخيرهي خود استفاده كند و چند ساعت روشن باقي بماند. با استفاده از كوچكترين ردياب جيبي كه GM110 نام دارد، به راحتي و در سريعترين زمان ممكن قبل از اينكه والدينتان مسير خود را گم كنند، پيدايشان كنيد. قاب ردياب بهتر ضد آب و ضد گرد و غبار باشد، به همين خاطر بهتر است از رديابهاي داراي IP53، IP54 و IP67 استفاده كنيد كه به ترتيب ضد گرد و غبار و ضد آب هستند. مشكل اينگونه ردياب خودرو در اين است كه بايد براي هر بار شارژ از خودرو جدا شود و ممكن است در اثر آب خوردگي يا ضربه صدمه ببينند. با اين حساب بايد گفت براي انتخاب بهترين نوع ردياب خودرو ، بهتر است اين نكات را در نظر داشته باشيد و سپس اقدام به خريد يك محصول نماييد.

https://persian-vc.com/ads/ads-139/

اين ردياب ها معمولا براي مقاصد كوتاه مدت به خودرو متصل مي شوند و قادرند تا زمان تخليه باتري خود، به صورت آنلاين يا آفلاين، اقدام به ارسال اطلاعات موقعيت خودرو نمايند. قطع شدن مداوم اپليكيشن رديابي خودرو به دليل ضعيف بودن سرور پشتيبان است و همين قطعيها ميتواند در زمان سرقت، صاحب خودرو را با دردسر مواجه كند. در واقع، بعد از آن كه سارق خودروي يكي از كاركنان شركت گروه تحقيقات كاوشكام آسيا، شركت مادر وايزر، نتوانست به دليل وجود سيستم رديابي روي آن، خودرو را به سرقت ببرد، ايدهي اوليهي تاسيس وايزر با هدف تبديل شدن به بزرگترين شركت ارائه دهندهي جي پي اس هاي حرفهاي شكل گرفت. برق مورد نياز ردياب ماشين سيمي را مي توان توسط وسيله نقليه تامين كرد به همين دليل بزرگترين ويژگي مدل رديابي سيمي اين است كه مي تواند به مدت 24 ساعت در هر زمان موقعيت يابي شود.نيازي نيست نگران قطع شدن ناگهاني دستگاه باشيد. اگر چيپست مكانيابي ردياب قوي نباشد يا دوربين به كار رفته در آن كيفيت بالايي نداشته باشد، جي پي اس هيچ كمكي براي حفاظت از ايمني خودروي شما نخواهد كرد. براي مثال در ردياب هاي شخصي قابليت شنود و درخواست كمك اضطراري يا s.o.s ويژگي هايي بسياري حياتي و مهم اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.