جمعه ۲۷ مهر ۰۳

پشتیبانی شبکه به چه معناست؟

۲ بازديد


شبکه کامپیوتری شامل دستگاه هایی است که توسط سازمان ها برای اشتراک گذاری، ذخیره و مدیریت اطلاعات، ارائه خدمات و انجام وظایف استفاده می شود. این شبکه کامپیوتری شامل: سرورها، سوئیچ ها، فایروال ها، روترها، چاپگرها و کامپیوترها می باشد. راه های زیادی برای اتصال به شبکه کامپیوتری وجود دارد. در گذشته شبکه ها به روش سنتی از طریق سیم های مسی متصل می شدند. اما اکنون امکان برقراری ارتباط بی سیم با استفاده از کابل های فیبر نوری، سیگنال های مادون قرمز یا رادیویی وجود دارد. این ارتباط حتی از طریق ماهواره و بلوتوث نیز قابل تایید است. به طور کلی، پشتیبانی شبکه به تمام فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که رایانه شما را در حال کار، سازنده و متصل نگه می‌دارد.

خدمات اینترنتی به شما این امکان را می دهد که سیستم های کامپیوتری و شبکه شرکت خود را سالم نگه دارید. شما تاکارا بهتر و با کیفیت تری دریافت می کنید. با استفاده از پشتیبانی آنلاین، مطمئن شوید که هیچ ترافیک اینترنتی شما را تهدید نمی کند. و این برای پشتیبانی از شما به عنوان یک کاربر با استفاده از ابزار است. این قسمت آخر یکی از مهمترین بخش های استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین است.

در نتیجه، خدمات آنلاین همه چیز را از تعمیر و نگهداری منظم گرفته تا طراحی و توسعه محصول جدید برای افزایش کار و بهره وری پوشش می دهد. که توسط افراد حرفه ای به نام متخصصان فناوری اطلاعات انجام می شود. این افراد مشکلات را تحلیل، جستجو و تجزیه و تحلیل می کنند و نقش مهمی در توسعه شبکه سازمان دارند. خدمات پشتیبانی شبکه با شرکت دایان شبکه کاران 



نقش عامل انسانی در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

با توجه به تنوع و بزرگی خطاهایی که می توان به صورت روزانه انجام داد، امنیت شبکه کامپیوتری ضروری است. چیزهای زیادی در مورد نحوه تعامل سیستم ها نمی دانیم.

پشتیبانی شبکه با کیفیت بالا

بهترین راه برای ارائه پشتیبانی شبکه، استفاده از یک متخصص فناوری اطلاعات به صورت یک به یک است. وظیفه ما به عنوان یک کاربر این است که یک توضیح دقیق از مشکل دریافت کنیم. به حرف های حامی شبکه با دقت گوش کنید، حرف هایشان را جدی بگیرید. از آنها بخواهید تا حد امکان با دقت توضیح دهند و سپس مشاهده کنند که چه اتفاقی می افتد. گاهی اوقات افراد جزییات مهم را فراموش می کنند زیرا خجالت می کشند یا اهمیت آنها را درک نمی کنند.

یا حتی به دلیل اینکه توضیحات کارشناس را متوجه نمی شوند، سوالات خود را نمی پرسند، بنابراین عدم آگاهی می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

ما باید روی هر چیزی که در اطرافمان است تمرکز کنیم، نه فقط بر روی صفحه نمایش مقابلمان. ما مشکل را بررسی می کنیم، تمام اطلاعات را جمع آوری می کنیم، سپس در مورد مشکل و راه حل تحقیق می کنیم. بله، اینترنت یکی از بزرگترین ابزارهای تحقیقاتی ماست! توصیه می شود در صورت وجود هر گونه مشکل سریعاً پاسخ دهید. اما در وهله اول پیشگیری از مشکلات بهتر از درمان است پس در پیشگیری اقدام کنید.

اینجا جایی است که پشتیبانی آنلاین مطرح می شود

اجرای به موقع به روز رسانی

امنیت داده ها را در شبکه حفظ کنید

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

از ترافیک جلوگیری کنید

از سرعت مناسب سیستم خود اطمینان حاصل کنید

فضای ذخیره سازی کافی و لازم

امنیت شبکه کامپیوتری

امنیت شبکه از ابتدای پیدایش رایانه ها اهمیت داشته است، اما اهمیت امنیت در دهه اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. امروزه امنیت انگیزه شماره 1 ما در برنامه ریزی و نگهداری شبکه است. اگر شبکه کامپیوتری به اندازه کافی ایمن نباشد، به راحتی می توان داده ها را از طریق درایوهای USB، سی دی و تلفن های هوشمند به سرقت برد. یا می توان آن را از طریق ایمیل، اتصال به اینترنت یا دستگاه شارژ بی سیم ارسال کرد. در واقع، اخیراً کشف شده است که اطلاعات را می توان از صفحه های نامرئی بر اساس صداهایی که بیننده تولید می کند تفسیر کرد.

در حالی که مهم است که داده های ارزشمند را خارج از سازمان خود رها نکنید، همچنین مهم است که شبکه خود را ایمن کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیز به داخل سازمان نمی رسد. فایروال ها ضروری هستند اما کافی نیستند. فایروال ها فقط ترافیکی را که شما به آنها می گویید متوقف کنند متوقف می کنند. و همه چیز می تواند بدون اطلاع شما وارد شبکه شود.

امنیت یک جنگ سرد است که همیشه در حال تحول و تشدید است. هرچه تجهیزات و برنامه های شما قدیمی تر باشد، مدت زمان بیشتری در معرض دید عموم قرار می گیرد. هر روز که می گذرد به مهاجم فرصت بیشتری می دهد تا مشخصات نوع سخت افزار و نرم افزار مورد استفاده خود را مطالعه کرده و نقاط ضعف آن را بیابد. به همین دلیل است که به‌روزرسانی منظم سخت‌افزار و نرم‌افزار قدیمی حیاتی است. به همین دلیل، River Run رویکردی تهاجمی برای امنیت شبکه اتخاذ می کند. انواع پشتیبانی شبکه عبارتند از: پیوسته، دوره ای و از راه دور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.