جمعه ۲۷ مهر ۰۳

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟

۲ بازديد


جارو شارژی ابزاری برای جارو کردن و تمیز کردن هر ناحیه بدون نیاز به منبع برق است. اما شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که آیا می توانم یک جارو شارژی بخرم؟ به جرات می توان گفت که جاروبرقی های شارژی امروزی جزء ضروری زندگی شهری مدرن و استفاده در کارگاه های کوچک و بزرگ هستند. بنابراین، برای اینکه بفهمید جاروبرقی شارژی بهتر است یا برقی؟ تفاوت بین جاروبرقی برقی و جاروبرقی شارژی چیست؟ مزایای جارو شارژی چیست؟ اصولا آیا جاروبرقی های شارژی برای همه کاربران خوب است؟ باید با کاربردهای جارو شارژی و انواع آن آشنا باشید. در این مقاله تفاوت جارو شارژی و جارو شارژی را توضیح می دهیم و در آخر بررسی می کنیم که خرید جارو شارژی برای افراد مختلف بهتر است یا جاروبرقی. پس با ما همراه باشید.

جارو شارژی چه کاربردهایی دارد؟

جارو شارژی در تمامی مدل ها و طرح ها هدف اصلی و مهم جاروبرقی قسمت ها، گوشه ها و مکان های خاص در منازل، اتاق ها، محیط های کاری، کارخانجات، ماشین ها و ... است که در واقع کار کلی یک وسیله برقی می باشد. جاروهای شارژی با استفاده از سیستم مکش و استخراج هوا، سطوح را تمیز می کنند و کثیفی، گرد و غبار و آلودگی را از بین می برند. آنها همچنین برای جارو کردن مناطق بزرگ مانند کل خانه ها و مناطق اطراف مناسب نیستند. یا برای جارو کردن برای مدت طولانی

انواع جاروبرقی باتری چیست؟

به طور کلی انواع جاروهای قابل پرکردن به دو دسته جاروهای بزرگ و غیر قابل تجدید و جاروهای کوچک و دستی تقسیم می شوند. با این حال، برای توضیح و درک بهتر انواع مختلف شوینده های لباسشویی، در اینجا برخی از آنها آورده شده است:

یک جاروبرقی کوچک قابل حمل

جاروبرقی دستی یک مدل محبوب و پرکاربرد در اکثر خانه ها است. این مدل با طراحی جمع و جور طراحی شده و دارای کوچکترین ابعاد در بین تمامی پاک کننده های شارژی می باشد. مخزن آن کوچک و دارای ظرفیت 1 لیتر در بهترین حالت و بیشترین حجم می باشد. یک برف پاک کن دستی قابل شارژ با باتری های لیتیومی داخلی یا خارجی (قابل جابجایی) بین 12 تا 18 ولت تغذیه می شود، بنابراین قدرت موتور آن نیز متفاوت خواهد بود.

جارو شارژی کوچک دستی فقط برای جارو زدن موضعی و سریع استفاده می شود، ذرات ریز را با سرعت بالا جمع آوری می کند و بهترین ابزار برای نظافت خودرو و خودروهای شخصی است. با توجه به ابعاد کوچک این جارو شارژی، هر فرد و راننده خودرو می تواند قسمت های مختلف خودرو مانند شیارهای داشبورد، لبه های داخلی داخل، شکاف های بین فضای داخلی و صندلی ها و ... را تمیز کند. به علاوه مدل های پیشرفته این نوع جارو شارژی قابلیت جمع آوری آب و مناطق مرطوب را دارند که برای نظافت مبلمان و سطوح مختلف بسیار مفید است.

لیوان قابل شارژ دسته بلند

مثال دیگر جارو بلند قابل استفاده مجدد است. این ابزارها اگرچه قدرت مکش بالایی ندارند، اما نسبت به قسمت اول دارای بدنه بزرگتر و به ویژه طول لوله مکش و برس هستند. جارو بلند قابل استفاده مشابه نوع ایستاده است (نمونه دیگر) اما مخزن آن بالای دسته است و مخزن آن بزرگ نیست و 1 لیتری و کوچک است. نوع دست در ضمن ولتاژ موتور و تغذیه آنها مانند حلقه دستی کوچک بین 12 تا 18 ولت است.

از مزایای مهم تر مدل عصای شارژی بلند وزن سبک تر و لوله باریک تر نسبت به نوع ایستاده و طول آن نسبت به مدل جارو شارژی کوچک دستی می باشد. این مزایا باعث می شود که این نوع جارو به صورت وارونه برای دسترسی به مکان های مرتفع مانند سقف، بالای پنجره ها و پرده ها و همچنین دسترسی به زیر کابینت، اجاق گاز و غیره استفاده شود. (یک جارو شارژی کوچک دستی نمی تواند به این ارتفاعات برسد. حتی یک جارو شارژی ایستاده با پارو هم خیلی سنگین است و نمی توان آن را برگرداند.)

جارو بی سیم پارویی ایستاده

یکی از بهترین مدل های این گروه از محصولات، مدل Upright است. این مدل جارو شارژی در نگاه اول شبیه مدل قبلی یعنی دسته بلند است اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که جارو شارژی پارویی ایستاده ابعاد بزرگتری دارد. در واقع تفاوت اصلی جاروبرقی بلند مقیاس و عمودی در این است که مخزن مدل عمودی معمولاً در قسمت بیرونی و پایینی لوله دستگاه قرار می گیرد و حجم این مخازن بزرگتر و بیش از ظرفیت است. 1 لیتر. باتری قابل شارژ این گروه از جاروهای شارژی بسیار قدرتمند بوده و با ولتاژ 20 ولت یا بیشتر ساخته می شود و قدرت موتور آن حدود 200 وات می باشد. وزن جارو شارژی مدل پارویی بسیار بیشتر از نوع دستی است و به طور متوسط ​​بین 15 تا 20 کیلوگرم وزن دارد. همانطور که می بینید وزن آن نزدیک به یک جاروبرقی است.

مهم ترین مزیت جاروبرقی تیغه ای عمودی قابلیت تمیز کردن سطح با برس پهن تر و آپشن ها و امکانات بیشتر نسبت به انواع قبلی است. علاوه بر این به لطف دسته بلند این مدل ها را می توان روی مبلمان، کابینت، میز و ... قرار داد. ممکن است تحت عناصر بسیاری قرار گیرد، اما به دلیل وزن زیاد، نمی توانید جاروبرقی را ایستاده بلند کنید و وارونه جارو کنید.
تعمیر جاروشارژی بوش در تهران خود را به پایدار سرویس تهران بسپارید.

جاروبرقی قابل شارژ با مخزن

شبیه ترین نوع جارو شارژی جاروبرقی مدل مخزن است. این گروه از جاروبرقی ها کاملاً بر اساس طراحی جاروبرقی های سطلی طراحی شده اند و تنها تفاوت آن ها با جاروبرقی ها داشتن منبع تغذیه باطری است. در واقع جاروبرقی های شارژی قوطی از نظر مشخصات فنی کاملاً به سطح جاروبرقی برقی نمی رسند. این مدل ها دارای موتور داخلی 150 تا 300 وات هستند و با باتری های لیتیوم یون فوق قدرتمند 4 یا 5 آمپر و 20 ولت یا بیشتر کار می کنند. حجم مخزن آنها بین 10 تا 25 لیتر است و بیشترین فشار و قدرت مکش را در بین جارو شارژی ها دارد.

از جمله ویژگی های کلیدی جاروبرقی با باتری با یک مخزن، امکان تمیز کردن وسیع و بزرگ به دلیل پهن بودن برس و حجم بالای مخزن است. این دسته از دستگاه ها می توانند ساعت ها کار کنند و برای افراد و مکان هایی که به یک جاروبرقی قدرتمند مانند جاروبرقی بدون منبع برق نیاز دارند، انتخابی عالی است. علاوه بر این، قابلیت ها و عملکردهای دو طرفه بودن; یعنی احتمال تر و خشک شدن بیشتر در این مدل ها دیده می شود.

ربات جارو شارژی

نسل جدید جاروبرقی های شارژی یکی از نوآوری های تولید کنندگان جاروبرقی رباتی است که اخیراً در چندین خانه سطح بالا، لوکس، تجاری، ادارات و غیره دیده شده است. جاروبرقی ربات دارای بدنه گرد زیبایی است که به طور ویژه به صورت خودکار طراحی شده است. زباله و خاک را در کف اتاق و کف جمع کنید. این مدل جارو شارژی با باتری داخلی 18 ولت یا بیشتر تغذیه می شود و دارای قدرت مکش متوسط ​​است. در ضمن حجم مخزن آنها حداکثر 2 لیتر است و ساعت کاری طولانی ندارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.