جمعه ۲۷ مهر ۰۳

هنگام خرید پکیج گرمایشی چه نکاتی را باید بدانید؟

۲۰ بازديد

هنگام خرید پکیج گرمایشی چه نکاتی را باید بدانید؟
مساحت ساختمان یا اندازه واحد مسکونی

مقدار آب گرم مورد نیاز

نحوه اجرای دودکش ساختمان (عمودی یا افقی به پشت بام)

تامین هوای تازه یا اکسیژن برای سوزاندن سوخت مصرف شده در بسته

طبق ماده 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ مجاز برای نصب پکیج گرمایشی در یک آپارتمان (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد.
برای تعمیرات پکیج تهران به نمایندگی ایران رادیاتور مراجعه نمایید.

بسته دیجیتال بهتر است یا آنالوگ؟

هر دستگاهی دارای عیب و نقص است، بنابراین محصولات خود عیب یاب بسته های دیجیتال هستند. به طور کلی باید بگوییم که: لاستیک ها به دلیل مکانیکی بودن نیاز به نگهداری طبیعی دارند. پس از نصب و راه اندازی سیستم، خواه دیجیتال، آنالوگ، سنتی یا متمرکز، این عطرها با دخالت انسان به کار خود ادامه می دهند. یعنی تا زمانی که عملکرد آن مشکلی پیش نیاید.

در دستگاه های دیجیتال عیوب دستگاه با نمایشگر دیجیتال و در پکیج آنالوگ با چراغ های چشمک زن مشخص می شود که عموما هر دو یکسان عمل می کنند اما باید بگوییم که روش نمایش آن با دیگری متفاوت است.

یک پک دیواری و یک پک زمینی بخرید

فروشگاه تاسیسات چشک با ارائه انواع برندهای معتبر پکیج دیواری و زمینی و مشاوره خرید برای انتخاب بهترین گزینه با توجه به نیاز خود به شما در انتخاب و خرید بهترین پکیج کمک می کند. فروشگاه چاشک سعی دارد با ارسال آنی و نصب رایگان پکیج همانند قبل از خرید با مشاوره بهترین کارشناسان بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. نمایندگی شرکت های مطرحی مانند ایران رادیاتور در سه دهه گذشته این گزینه گارانتی پس از فروش را در اختیار مشتریان خود قرار داده است و شما می توانید به راحتی پکیج ها را با گارانتی معتبر دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در زمینه خرید پکیج می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و برای خرید پکیج به صفحه پکیج های ایران رادیاتور مراجعه نمایید.

بسته چگونه کار می کند؟

در فصل زمستان پکیج دیواری نقش مهمی در تامین آب گرم یک منطقه گرم دارد. با باز شدن شیر آب گرم، سنسور فشار فعال می شود و باعث می شود رادیاتور به طور موقت قطع شود. این عمل باعث می شود که آب فقط با توجه به دمای لوله ها جریان یابد و آب گرم مصرفی به سمت شیر ​​می رود. در تابستان، کاغذ دیواری فقط برای گرم کردن آب گرم استفاده می شود. هنگامی که شیر آب گرم را باز می کنید، سوئیچ فشار دما را تغییر می دهد و آب گرم به طور مداوم و فوری تامین می شود.

اما اگر شیر آب گرم بسته باشد، دستگاه خاموش می شود. پکیج های دیواری معمولاً با همین مراحل کار می کنند، با این تفاوت که در زمستان علاوه بر گرم کردن آب، رادیاتور و مدارهای گرمایشی را گرم می کنند، در حالی که در تابستان فقط برای گرم کردن آب استفاده می شود. اگرچه پک های دیواری به طور همزمان به برق و گاز نیاز دارند، اما در برخی مدل ها برق مورد نیاز برای گردش آب از طریق توربین را تامین می کنند.

پکیج با برق کار میکنه یا گاز؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که پکیج با برق کار می کند یا گاز؟ معمولا پکیج برای گرم کردن آب به برق و گاز همزمان نیاز دارد. البته بسته به نوع مصرف انرژی، پک دیواری می تواند آب را با استفاده از برق گرم کند. بنابراین، یک پک الکتریکی فقط با برق کار می کند، در حالی که پک گاز هم با برق و هم با گاز کار می کند.

در برخی از نمونه های پکیج های دیواری، برق مورد نیاز برای راه اندازی تابلو برق پکیج با استفاده از جریان آب و توربین تامین می شود. بنابراین این نوع پکیج ها فقط به منبع سوخت گاز متصل می شوند.

آیا پکیج در زمان قطع برق کار می کند؟

با توجه به اینکه برد الکترونیکی پکیج با برق کار می کند، نبود منبع تغذیه به این معنی است که فرمان ایجاد جرقه و باز شدن جریان گاز صادر نمی شود و در نتیجه پکیج روشن نمی شود.

همچنین جریان آب گرم در لوله های رادیاتورها به عملکرد پمپ سیرکولاسیون بستگی دارد. بنابراین، عملکرد کلی بسته به در دسترس بودن قدرت بستگی دارد. برخی از مدل‌های پک‌های دیواری نیز از باتری برای تامین نیازهای الکتریکی استفاده می‌کنند، بنابراین قطع برق توانایی استفاده از این نوع پک را از بین نمی‌برد.

آیا پکیج در صورت قطع آب کار می کند؟

هنگامی که شیر آب گرم در اتاق نشیمن باز می شود، بسته فعال می شود و گرمای مورد نیاز برای تبدیل آب سرد به دمای مورد نیاز را فراهم می کند. به این ترتیب کاوشگران از بسته هایی برای تشخیص جریان آب استفاده می کنند. در صورت قطعی آب، وقتی شیر آب را باز می کنید، آب پیدا نمی شود و کیسه باز نمی شود.

در برخی موارد این سوال پیش می آید که در فصل سرد سال که بخاری همیشه روشن است، پکیج دیواری نیز فعال باشد تا نیاز آب گرم بخاری تامین شود. بنابراین سوال اصلی این است که وقتی آب در زمستان قطع می شود، آیا پکیج آب مدار گرمایش رادیاتورها را فعال می کند؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.