دوشنبه ۲۶ شهریور ۰۳

بهترین فیلم های ترسناک در جنگل از مردگان شیطانی تا دزدان

۳۰ بازديد


فیلم ترسناک دوبله فارسی همیشه جزو فیلم های مورد علاقه بسیاری از علاقه مندان به سینما هستند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود. فیلم‌های ترسناک می‌توانند آدرنالینی را در شما ایجاد کنند که ممکن است در رسانه‌های دیگر ترسناک نباشد. فیلم های ترسناک دهه هاست که مهمان سینما بوده و همواره سعی در معرفی محتوای جدید به طرفداران خود دارند. به همین دلیل، فیلم ترسناک جنگل قطعا یکی از محبوب ترین و جذاب ترین فیلم های ترسناک است.

در این مقاله بر آن شدیم تا بهترین فیلم های ترسناکی که در جنگل اتفاق می افتند و مخاطب را در فضای تاریک و بسته و مرموز جنگل رها می کنند را ارائه و بررسی کنیم تا ترس را به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کنیم. اگر به فیلم های ترسناک و فیلم های ترسناک که در جنگل می گذرد علاقه دارید، برای تماشای فیلم های بیشتر در لیست تماشای خود با ما همراه باشید.

فیلم قبل از طلوع آفتاب

اجازه دهید این مقاله را با یکی از فیلم های نسبتا قدیمی این فهرست شروع کنیم. Just Before Dawn یک مهیج و ترسناک است که داستان پنج مرد جوان را روایت می کند که برای به دست آوردن یک قطعه زمین به جنگل های اورگان می روند. با این حال، آنها به زودی متوجه می شوند که توسط یک قاتل روانی قدرتمند مسلح به یک سلاح قدرتمند تعقیب می شوند. این فیلم به کارگردانی جف لیبرمن و با بازی جورج کندی، مایک کلاین و کریس لمون ساخته شده است. این فیلم در سال 1360 با بودجه یک میلیون دلاری اکران شد که متاسفانه با استقبال خوبی مواجه نشد.

فیلم یک سرباز سگ

Dog Soldiers یک فیلم ترسناک اکشن بریتانیایی محصول 2002 است که داستان فیلم در ارتفاعات اسکاتلند می گذرد، جایی که یک تیم نظامی بریتانیایی برای آموزش نظامی فرستاده می شود. آنها با اجساد خون آلود یک تیم عملیات ویژه روبرو می شوند و خیلی زود متوجه می شوند که توسط موجودات غیرقابل تصوری شکار می شوند.

فیلم چرخش اشتباه

Wrong یک فیلم ترسناک درباره گروهی از دوستان است که در وحشی ویرجینیای غربی به دام یک خانواده شوم آدمخوار می افتند. این قبیله قربانیان خود را با استفاده از تله ها و تله های مرگبار ساخته شده از مجموعه ای از سلاح ها می کشد. در داستان فیلم یکی از شخصیت ها مجبور به انتخاب یک جاده فرعی می شود و همین جاده بد است که آنها را به دامان این خانواده وحشتناک می کشاند. موفقیت مالی این فیلم منجر به ساخت دنباله هایی شد اما طرفداران سریال قسمت اول را بیشتر از بقیه ترجیح می دهند.

فیلم خاکستری

فیلم Grey با بازی لیام نیسون یک تریلر روانشناختی بسیار هیجان انگیز است که داستان شخصیتی به نام جانی را با بازی بسیار خوب لیام نیسون روایت می کند. در این فیلم، شخصیت جان در یک پالایشگاه نفت در آلاسکا کار می کند و وظیفه دارد گرگ های خاکستری را در منطقه نابود کند تا از حمله آنها به کارگران دیگر جلوگیری کند. پس از یک سری مشکلات شخصی، جان سوار هواپیما می شود و پس از سقوط هواپیما در جنگل، خود را در محاصره دسته ای از گرگ ها می بیند و وظیفه کشتن آنها را بر عهده می گیرد. این آهنگ روند اصلی داستان فیلم را ایجاد می کند که واقعاً داستان جالب و سرگرم کننده ای است.

فیلم تاکر و دیل علیه شیطان

فیلم تاکر و دیل علیه شیطان یکی از فیلم های نسبتا جدید و موفق این فهرست به حساب می آید که جدا از موفقیت تجاری و تحسین منتقدان، امتیازهای خوبی را نیز نزد مخاطب به دست آورده است. گروهی از دانش آموزان برای تفریح ​​به یک مسیر جنگلی می روند و در راه دو نفر به نام های دیل و تاکر را می بینند که از همان ابتدا به آنها مشکوک هستند. دیل و تاکر شخصیت های بدی نیستند، اما با بدشانسی، هر وقت با یکی از دانش آموزان صحبت می کنند، بلایی وحشتناک برای آن دانش آموز اتفاق می افتد. این فیلم که به‌عنوان یک فیلم مستقل توسط الی کریگ ساخته شد، در سینما اکران شد و 5 میلیون دلار فروخت.

فیلم یک کابین در جنگل

داستان فیلم «کلبه‌ای در جنگل» تقریباً مانند فیلم قبلی پیش می‌رود، جایی که برخی از دوستان تصمیم می‌گیرند برای رفع خستگی روزمرگی، اوقاتی با کیفیت را در دل طبیعت بگذرانند و به کلبه‌ای در جنگل مجاور بروند. به زودی آنها متوجه می شوند که اتفاقات عجیبی در اطراف آنها رخ می دهد، آنها را مجبور می کنند تا زندگی ها را نجات دهند و بفهمند پشت این اتفاقات چیست. این فیلم به کارگردانی درو گدارد در سال 2011 وارد سینما شد و درآمد نسبتا قابل قبولی معادل 60 میلیون دلار در مقابل بودجه 30 میلیون دلاری به ثبت رساند.

فیلم در شب می آید

فیلم "Comes in the Night" داستان کاملا متفاوتی نسبت به فیلم های لیست دارد. شخصیت های اصلی فیلم، پل و سارا، با پسرشان و پدر سارا در کلبه ای خارج از شهر و به دور از مردم زندگی می کنند. زیرا یک بیماری عفونی خطرناک در بین مردم شیوع پیدا کرده است و آنها بسیار ترسیده اند. پس از مرگ پدر سارا و رفتار عجیب یکی از بستگانشان، آنها باید برای نجات جان او بیشتر مراقب باشند. این فیلم با بودجه 2 میلیون دلاری اکران شد و 19 میلیون در گیشه فروخت که فروش بسیار خوبی به حساب می آمد.

فیلم تخریب

فیلم «انقراض» اتفاقی را توصیف می کند که نه تنها هیجان انگیز است، بلکه هیجان انگیز نیز هست. او همچنین سعی می کند ترس های خود را به صورت واقعی و واضح به مخاطب منتقل کند. و ترس را به مخاطب تحمیل نکنید. این فیلم در مورد مکانی است که در آن یک فاجعه بیولوژیکی رخ می دهد و گروهی از سربازان برای بررسی بیشتر به منطقه می روند. فقط یک نفر با صدمات فراوان توانست زنده بماند. پس از این، گروهی از دانشمندان و محققان تصمیم گرفتند با استفاده از تعدادی اقدامات پیشگیرانه تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام دهند. و درست در جایی که داستان اصلی فیلم حول همین موضوع می چرخد، فیلم Annihilation توانست 45 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب کند.

رویدادهای سینمایی

Ritual یک فیلم ترسناک بریتانیایی بر اساس رمانی به همین نام اثر آدام نویل است. داستان فیلم در مورد چهار دوست قدیمی است که برای ادای احترام به دوست فقید خود راب به سفری پیاده روی در جنگل های چند صد ساله سوئد می روند. اما زمانی که تصمیم می‌گیرند از میان‌بری برای کوتاه کردن سفر استفاده کنند، خود را در میان جنگلی مرموز و وحشتناک می‌بینند، جایی که موجودی باستانی و شیطانی در حال شکار آنهاست. فیلم با ترکیبی از وحشت و فولکلور، تجربه ای ترسناک و هیجان انگیز را برای مخاطب ارائه می کند که نه تنها با موجودات افسانه ای، بلکه با ترس های درونی و روانی شخصیت ها نیز سروکار دارد.

فیلم پیک نیک در راک معلق

پیک نیک در هنگینگ راک به دنبال ناپدید شدن سه دانش آموز و یک معلم از یک کالج زنانه در استرالیا در سفر روز ولنتاین در سال 1900 است. این فیلم مخاطب را وسوسه می کند تا تجربه کند. با سوالی بی پاسخ با پاسخ ندادن مطلق به مخاطب این امکان را می دهد که سرنوشت شخصیت ها را رقم بزند و به نوعی می تواند باشد. در نظر گرفته شده یک فیلم ترسناک پایان باز درباره پایان داستان. . این اثر به عنوان بخشی از موج جدید سینمای استرالیا شناخته می شود و به دلیل استفاده از عناصر تخیلی و تخیلی یکی از فیلم های کلاسیک ژانر ترسناک و معمایی به حساب می آید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.