یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترین ابزار بازنویسی رایگان

۲۲ بازديد

 احتمالاً در مورد بازنویسی محتوا و روش های مختلف آن شنیده اید. البته در حال حاضر راه دیگری برای کار ندارید و در این مقاله بهترین ابزارهای بازنویسی را که می توانید استفاده کنید به شما معرفی می کنم. سپس برای ایجاد یک منحصر به فرد و کاربر پسند.

اول از همه، باید توجه داشت که ابزارهای زیادی برای تولید محتوا وجود دارد و اینکه کدام یک از آنها بهترین است، ارتباط مستقیمی با آنچه که ما می خواهیم انجام دهند، دارد.

به عنوان مثال، اگر می خواهید محتوای فارسی را بازنویسی کنید، ابزارهای بسیار کمی وجود دارد که من به شما ارائه دهم زیرا شما را دوست دارم.

مهم ترین نکته در این مقاله رایگان بودن تمامی ابزارها از جمله معرفی ابزار بازنویسی محتوا برای زبان فارسی است. خب بریم سراغ مقدمه:

مقاله خود را دوباره بنویسید

خوب، این یکی از بهترین ابزارهای بازنویسی مقاله در تمام زبان های جهان است. با استفاده از این ابزار می توانید مقالات را به زبان فارسی کاملا رایگان بازنویسی کنید و مشکلی نخواهید داشت. این ابزار توسط گروه مسنا سئو طراحی و ساخته شده است و در صورت مراجعه می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

QuillBot

می توان گفت بهترین ابزار برای بازنویسی محتوا همین است. این ابزار علاوه بر نسخه تحت وب، اپلیکیشنی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن را کپی کرده و در جای خود پیست کنید و تمام! این ابزار تمام کارها را انجام می دهد.

نکته مهم دیگر در مورد این ابزار رایگان بودن مادام العمر است و شما می توانید از امکانات این ابزار کاملا رایگان استفاده کنید.

روتور شاخه

یکی دیگر از ابزارهای رایگان با امکانات عالی، این است که می توانید با این ابزار بازنویسی مقالات فارسی را بازنویسی کنید و از تمامی امکانات آن از جمله حذف و اصلاح موارد کپی شده به صورت رایگان استفاده کنید.

ترانسفورماتور 6

مانند Quillbot، هم نسخه وب و هم نرم افزار دسکتاپ دارد. این ابزار کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به صرف هزینه ندارید و می توانید با خیال راحت از این ابزار استفاده کنید و محتوای عالی و منحصر به فردی ایجاد کنید.

اینها تنها چهار مورد از بهترین ابزارهای بازنویسی محتوا هستند. برای سایر روش ها و ابزارهای اضافی، مقاله بهترین ابزار بازنویسی محتوا Superseo را بررسی کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.