جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

زندگی در قبرس با خرید زمین

۸۷ بازديد


بر اساس سوابق، هر تبعه خارجی تنها می تواند برای یک ملک اسمی (1338 متر مربع) سند مالکیت بگیرد. البته خرید بیش از یک دنوم رایگان و نامحدود است. اما اگر قصد گرفتن مدارک را دارید باید بدانید که برای خارجی ها محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد.

محدودیت در خرید زمین توسط خارجی ها

شایان ذکر است که اگر قصد دارید در زمین شخصی که خریداری کرده اید بسازید، باید در کمتر از 35 درصد از زمین خود خانه ای تا دو طبقه اجاره کنید. بنابراین، شما نمی توانید املاک تجاری یا چند خانواری داشته باشید. ویلای دو طبقه بهترین خانه ای است که می توانید در زمین خود بسازید.

دولت تدابیر ویژه ای برای افرادی که قصد ساخت و ساز در قبرس شمالی را دارند در نظر گرفته است. اولاً، مجوز تجارت را نمی توان به نام یک خارجی صادر کرد و باید به نام یک قبرسی صادر شود. ضمناً زمین خریداری شده نمی تواند به نام شخص حقیقی باشد بلکه باید به نام شرکت باشد.

اقامت قبرس یورومای با خرید زمین بسیار سودآور است. مردم کشورهای مختلف طبق این قوانین شروع به ساخت و ساز در قبرس شمالی کرده اند و از این راه درآمد زیادی به دست می آورند.

اگر قصد خرید زمین یا ساخت و ساز در قبرس شمالی را دارید، با euromy.info تماس بگیرید. اعمال شما بهترین خواهد بود. تمامی مراحل تحت نظارت مستقیم آقای امراه چیل و با کمک وکلای حقوقی این شرکت که وکلای پیشرو در سیستم قضایی قبرس شمالی هستند انجام خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.