شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نکات عملی تنظیمات دهکده جهانی دبی

۱۷,۶۵۴ بازديد

 

پارک آبی آتلانتیس این غرفه ها که هر کدام بر اساس ملت یا فرهنگ متفاوتی طراحی شده اند، جاذبه ای جذاب در دهکده جهانی هستند. با توجه به شرایط آبوهوایی گرم و خشک منطقه، اسکی در داخل این مجموعه، میتواند تجربه متفاوتی را برای شما به همراه داشته باشد. ساحل الصفوح در دبی مجموعهای از هتلهای لوکس و استثنایی را به میهمانان خود ارائه میدهد. آیا ساحل الصفوح یک ساحل عمومی است؟ آیا ساحل الصفوح مناسب برای تمام فصول سال است؟ ساحل الصفوح در دبی با زیباییهای خیرهکننده خود، فعالیتهای تفریحی متنوع و فضاهای آرامش بخش، یک مقصد بینظیر برای سفر و تفریح است. این محدوده مقصد بین هتل برجالعرب و جزیره نخل جمیرا است. اگر انتخاب شما اتوبوس است، باید سوار خطی شوید که از ایستگاه C10 RTA گذر میکند؛ چراکه این ایستگاه نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به مسجد جمیرا دبی است. هزینه بلیت ورود ممکن است متغیر باشد و به تاریخ و زمان ورود شما بستگی دارد. شهر دبی، بیشتر به خاطر تجملات و امکانات نوین شهرت دارد، اما فرهنگ و تاریخ این شهر به اندازه بناهای تاریخی ساخته دست بشر که امروزه میبینید، جالب است. آبهای آرام و شفاف آن، برخورداری از تمامی ویژگیهای یک ساحل زیبا را به شما میدهد. و هنرمند اشکالی بوجود می آورد که زیبا است. بخش دوم که با نام موسسه شفا شناخته می شود، به شکلی طراحی شده است که شما در آن می توانید از زیبایی جنگل های آمازون لذت ببرید.

اگر بخواهیم این دو مسجد را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم با اینکه مسجد جمیرا بهلحاظ معماری شباهت زیادی با مسجد الازهر دارد؛ اما به لحاظ ابعاد و اندازه به هیچوجه با آن قابل مقایسه نیست؛ چراکه وسعت عبادتگاه جمیرا ۸ برابر عبادتگاه الازهر است. مسجد جمیرا در سال ۱۹۷۶ میلادی ساخته شده و با این حال یکی از قدیمیترین مسجدهای شهر دبی به حساب میآید. محیط سرپوشیده مجموعه باعث میشود فراموش کنید در شهری گرم قرار دارید و تجربه حسوحال کوهستانهای سرد را به شما ارائه خواهد داد. این تجربه به شما و خانوادهتان فرصت میدهد تا اطلاعات جدیدی در مورد جهان زیرآب و حیات دریایی کسب کنید و به درک بهتری از اهمیت حفظ محیط زیست دریاها برسید.بازدید از بخش زیر دریایی لگولند دبی، یک سفر منحصربهفرد را به شما هدیه میدهد و شما را به دنیایی از زیباییها و رازهای زیرآبی میبرد. پارک آبی آتلانتیس 365 روز در سال، از ساعت 9:30 صبح تا غروب آفتاب (حدود ساعت 18 بسته به زمان سال) باز است و هیچ محدودیتی برای بازید از اینجا وجود نخواهد داشت. بله، ساحل الصفوح در دبی طول سال باز است و میتوان در تمام فصول سال از آن لذت برد. به همین خاطر، دهکده جهانی دبی تنها حدود 5 ماه در سال باز بوده و خدماتی را به گردشگران ارائه میدهد. این مراسم که به شکل یک نمایشگاه بین المللی هر ساله در دبی برگزار می شود، در فضایی به مساحت 5242 متر مربع به فرهنگ های مختلف بین المللی می پردازد. همان طور که پیشتر اشاره کردیم، ain dubai یا همان چرخ و فلک عین دبی بزرگترین چرخ و فلک جهان است؛ برای اینکه به طور ملموستر از بزرگی این جاذبه آگاه شوید، توجه شما را به حقایق زیر جلب میکنیم.

ازاینرو اگر برای بازدید از خلیج دلفین، به پالم جمیرا رفتید، توصیه میکنیم بازدید از دیگر جاذبههای گردشگری این جزیره مصنوعی را از دست ندهید. توجه داشته باشید که این مسجد مانند دیگر بناهای شهر دبی، بسیار مدرن است و با مفهومی که از شهر پر زرق و برق دبی میشناسیم همخوانی دارد. همین طراحی منحصر به فرد، مدرن و پیچیده باعث شد که لقب “زیباترین سازه روی زمین” را از طرف نخست وزیر امارات متحده عربی دریافت کند. پارک هیجان انگیز و جذاب لگولند دبی یکی از معدود پارک های آبی شهر دیدنی دبی و حتی امارات متحده عربی است که به طور اختصاصی برای کودکان بین 2 تا 12 سال طراحی شده است. یکی از مهمترین فعالیتهای هیجان انگیز در دبی ، پیوستن به کلاسهای مدرسه اسکی دبی است. در این مقاله، به زیبایی و جذابیت ساحل الصفوح در دبی میپردازیم و از جاذبهها، فعالیتها و همه چیزی که برای بهرهبرداری از سفر خود لازم دارید، صحبت می کنیم . در این قسمت امکان تماشای نحوه زندگی دلفینها و برخی دیگر از از پستانداران دریایی، از نزدیک وجود دارد. علاوه بر این مسجد جمیرا در منطقه اعیان نشین جمیرا قرار داشته و به همین دلیل به بسیاری از جاهای دیدنی دبی نزدیک است. بعد از معرفی این ۱۰ مورد اگر همچنان به دنبال ترسناک ترین چرخ و فلک های دنیا میگردید، باید به سراغ چرخ و فلک های زنجیری بروید که تا ارتفاع مشخصی بالا رفته و پس از آن به دور یک محور عمودی با سرعت شروع به چرخش میکنند. بلیط های چرخ و فلک دبی شامل سه دسته می شوند که می توان آن ها را یا به صورت آنلاین خریداری کرده یا به صورت حضوری. بزرگترین چرخ و فلک دنیا، چرخ و فلک چشم دبی نیز در این منطقه اجاره ماشین در دبی واقع شده است. برخی از شرکتهای اجاره خودرو در این منطقه خدمات اجاره اتومبیل را ارائه میدهند.

بله، در ساحل الصفوح امکان اجاره انواع تجهیزات تفریحی مانند اتومبیل آبی وجود دارد. یکی از جاذبههای مشهور و مورد توجه دبی، ساحل محله الصفوح دبی است که یکی از زیباترین سواحل آن محسوب میشود. مدینه جمیرا بیشتر از خرید، برای محیط مدرن خود در یک فضای سنتی است که مورد توجه گردشگران قرار میگیرد. به همین خاطر بیشتر گردشگران سعی میکنند تا در طول روز بتوانند از سواحل زیبای شهر مانند جاذبههای محله الصفوح دبی استفاده کرده و شب را در هتل یا اقامتگاه خود بگذرانند. باید به این نکته اشاره کنیم گردشگران ایرانی از تماشای این مسجد چندان به وجود نمی آیند زیرا در کشورمان مسجد های بزرگ و شاهکارهای معماری داریم که قرنها قدمت دارند. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی جامع درباره این فروشگاه به شما ارائه دهیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. جالب است بدانید که در طراحی و ساخت این عبادتگاه مسحورکننده از سبک معماری دوران خلافت فاطمیان الهام گرفته شده است؛ ازاینرو در آن عناصری از معماری باستانی، بیزانسی، مصری، قبطی و آفریقای شمالی نیز به چشم میخورند. ساحل الصفوح در دبی یکی از جاذبههای بینظیر و دیدنی این شهر است. با خاک نرم و طلایی خود، ساحل الصفوح به عنوان یک بهشت ساحلی محسوب میشود. حال که همراه با مجله گردشگری ره بال آسمان به شهر پرآوازه و محبوب دبی سفر کرده و از جذابترین، مهیجترین و منحصربهفردترین جاذبه تفریحی این شهر دیدن کردید، وقت آن رسیده تا با خرید بلیط هواپیما دبی راهی این شهر رؤیایی شوید.

پس از اتمام پروژه محله تاریخی دبی، این مجموعه به مجموعه ای از 23 گالری تبدیل می شود. بهتر است روزهای تابستانی را که گرمای هوا به اوج میرسد و آفتاب کویر دبی سوزان است را برای بازدید از این مرکز تفریحی انتخاب نکنید. در نهایت نیز تمامی اطلاعات لازم برای بازدید از این عبادتگاه ارزشمند را ارائه کردهایم. در نهایت از شما میخواهیم تا اگر تجربه حضور در خلیج دلفین را داشتهاید، تجربیات و خاطرات شیرینی و جذاب خود را با ما و مخاطبان خوش ذوق ما به اشتراک بگذارید. در نهایت ازآنجایی که همواره داشتن اطلاعات و برنامهای دقیق بر کیفیت و راحتی سفر میافزاید و تجربهای دلنشینتر و خاطرهانگیزتر میآفریند، توصیه میکنیم برای کسب تمامی اطلاعات لازم و کاربردی برای سفر به دبی مقاله «راهنمای سفر دبی» را نیز مطالعه کنید. گفته شده شیعیان قبیله بحارنه ممکن است حدود سیصد سال پیش، با قبول مذهب تشیع از قبایل نعین به وجود آمده باشد؛ بعضی نیز معتقدند این مردمان، از ساکنان اصلی و بومیان ناحیه بوده که به دست اعراب شکست یافتهاند. تمامی تاکسیهای این شهر در مسیر جاده جمیرا تردد میکنند و برای رسیدن به مسجد جمیرا نیز فقط کافی است مقصد خود را به راننده تاکسی اعلام کنید. اگر به دنبال محیطی آرام و باصفا برای استراحت و لذتبردن از دریا و ساحل هستید، ساحل لامر بهترین مقصد برای شما پس از ماجراجویی در مسجد تماشایی جمیرا است. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه تاریخی و فرهنگی مجلل و پرشکوه، با ما همراه باشید؛ چراکه ما در این مطلب ضمن معرفی و توصیف ویژگیهای این مسجد عظیم، به روایت تاریخچه آن پرداخته و معماری هنرمندانه آن بررسی کردهایم. درواقع بیشتر مردم از این ساحل دوری میکنند، چون هیچ امکانات خاص یا رستورانی در این ساحل به چشم نمیخورد. در صورت تمایل میتوانید بخشی از هزینه سفرتان را به خرید در این دهکده اختصاص دهید؛ بهویژه که آثار هنری، پوشاک، اکسسوریها و جواهرات جذاب و کالاهای متنوعی از کشورها و فرهنگهای مختلف پیدا خواهید کرد.

مرکادو محصولات متنوعی دارد، از پوشاک زنانه و مردانه گرفته تا دکوراسیون منزل. «رستوران آرمانی دل» غذاهای متنوعی و خوش طعمی از جای جای نقاط اروپا سرو کرده استو شما وسوسه میکند تا بیشتر طعم ها را تست کنید. در هر سنی که باشید صرف وقت در پارک آتلانتیس می تواند به تخلیه هیجان درونی شما کمک نموده و روزی بیادماندنی را برایتان به ارمغان آورد لذا در تور دبی مراجعه به این پارک را فراموش نکنید و حتی برای دو یا سه ساعت از تفریحات آن لذت ببرید .در ادامه مطلب همراه تاپ توریست باشید تا درباره پارک آبی آتلانتیس بیشتر بدانید. این پارک دارای پنج منطقه به نام¬های بلوار بالیوود، مومبای چوک، رویال پلازا، روستیک روین و استودیو فیلم بالیوود است. آیا ساحل الصفوح دارای امکانات تفریحی برای کودکان است؟ آیا برای ورود به ساحل الصفوح در دبی نیاز به بلیت ورودداریم؟ این رستورانها با آشپزی خلاقانه، غذاهای لذیذ و محیطی شیک و دلنشین، تجربهای منحصربهفرد را به شما ارائه میدهند. در این سفر ضمن بازدید از دیگر جاذبههای دیدنی این شهر، به مرکز تفریحی دلفین بی دبی رفته و تجربهای بهیادماندنی در کنار دلفینهای دوستداشتنی و باهوش برای خود خلق کنید. مکانیک لایف اولین نمایشگاه مربوط به موزه دبی بود که ایده داشتن ربات های پیچیده با درک احساسات را مورد بررسی قرار داد.

جبل علی در سال 1987 میلادی مورد بهرهبرداری قرار گرفت و این منطقه صنعتی باعث شده شرکتهای بینالمللی از منطقه آزاد بهرهمند باشند و تا 15 سال مالیاتی پرداخت نمیکنند. وقتی که به محله الصفوح دبی پا میگذارید، شنهای زیبای این ساحل شما را از هیاهوی این شهر تجاری دور کرده و چشم شما را محو زیباییهای دریا و آسمان میکند. صدها فروشگاه مختلف در این مرکز خری وجود دارد که محصولاتی از بهترین برندهای جهان را به مشتریان خود ارائه میکنند. الصفوح که مجموعههای رویداد متعددی مانند کنفرانس مدینه جمیرا و مرکز رویدادها را در خود جای داده است، به همین خاطر این ساحل در تمام طول سال با جشنوارهها، نمایشها و رویدادهای متعدد، بازدید کنندگانی از سراسر جهان را جذب میکند. این دهکده جهانی در سال ۲۰۲۱ در رقابت جایزه بین المللی سفر (International Travel Awards ۲۰۲۱) به عنوان بهترین جاذبه خانوادگی در خاورمیانه انتخاب شد و در بیستوششمین فصل خود که در هفتم مه ۲۰۲۲ به پایان رسید، با جذب ۷.۸ میلیون توریست، رکوردشکنی کرد. بسیاری از گردشگران در نگاه اول جذب ورودی قرمز و سفید رنگ آن میشود، که بیشک نماینده سنت و رنگارنگی کشور اسپانیا است. از ابریشم گرفته تا ساتن و مخمل طیف وسیعی از پارچه ها در رنگ ها و طرح های مختلف را در این بازار می توانید پیدا کنید. در دبی به غیر از مراکز خرید، بازارهای محلی زیادی را پیدا می کنید که بعضی از آن ها مثل بازار پارچه، بازار ادویه و بازار طلا، اختصاصی اند و بعضی هم همه جور اجناسی را با قیمت نسبتا ارزان می فروشند. برای نمای بیرونی مسجد جمیرا از سنگهایی به رنگ سفید، کرون و صورتی روشن استفاده کردهاند.

آتلانتیس مشخصا روی حاشیه ی بیرونی مجمع الجزایر نخل جمیرا ساخته شده است تا نمای فوق العاده ی دریا، از پنجره ی هرکدام از اتاق های هتل قابل دیدن باشد. نمای بیرونی مسجد جمیرا و همچنین معماری داخلی آن برای عکاسی جالب هستند. اگر به نمای ساختمان انگشتر دبی توجه کنید، خطوطی عربی را میبینید. نمای اتاقهای هتل مینا سلام رو به برج العرب و دریا است. به همین دلیل است که در پارک موشریف شما می توانید نه تنها گردشگران بلکه ساکنان محلی را نیز ملاقات کنید. این رستورانها به شما فرصتی عالی برای تجربه غذاهای محلی و شناخت فرهنگ غذایی دبی میدهند. در ادامه این هتلها را به شما معرفی میکنیم. ویژگی جذاب این زیپ لاین استفاده 2 نفری به صورت هم زمان می باشد که هیجان آن را دو برابر می کند. برای کباب زدن و آتش روشن کردن هم میتوان روی مقاصد توریستی جنگلی به جز شهر دبی استفاده کرد. با بستن یک پتو، آماده کردن خوراکیهای مورد علاقه و لذت بردن از مناظر زیبا، پیکنیک در ساحل الصفوح به شما یک تجربه یادمانانگیز ارائه میدهد. با اینکه دبی دنیایی از جاذبه های تفریحی و توریستی و مراکز خرید را در خود جای داده است، این پارک های آبی دبی است که گردشگران را مجبور می کند دوباره به این شهر بازگردند. این فروشگاه صرفاً تمرکز خود را بر فروش اجناس سوغاتی و شماری از لوازم رنگارنگ و جذاب معطوف نموده است. از اتاقها و سوئیتهای لوکس تا رستورانهای با منوی متنوع و کیفیت بالا، هتلهای ساحل الصفوح همه نیازهای شما را برآورده میکنند.

آبهای آرام و صاف ساحل الصفوح امکان شنا و تماشای زیرآبیهای زیبا را به شما میدهد. برای مثال گردشگران از تمام ادیان میتوانند وارد این مسجد شده و گرداگرد یکدیگر بنشینند و به صحبتهای راهنمای گردشگری دبی گوش بدهند. حال اگر این آرامش را با تفریحاتی همچون خوردن غذایی لذیذ، نوشیدن نوشیدنی گوارا و شنا کردن همراه کنید، لذت حضور در این ساحل چندین برابر خواهد شد. شما عزیزان در فصل زمستان در بسیار از شهرها و کشورهای جهان اسکی کردن را یک امر طبیعی ببینید و جای تعجبی ندارد که در هر فصل از سال شرایط اسکی محیا باشد ولی در شهر کویری دبی ، در میان گردشگران کمی گیج کننده و در ضمن بسیار مهیج خواهد بود . Shakespeare & Co :Shakespeare & Co در مرکز خرید برجمان دبی یک پاتوق جالب برای خریداران و افرادی است که قصد میل کردن غذا در مرکز خرید برجمان را دارند. بعد از تمام شدن شب و فرارسیدن یک صبح درخشان می توانید صبحانه میل کنید یا به هر نوع غذا و نوشیدنی دسترسی داشته باشید که البته باید هزینه ای را به صورت جداگانه پرداخت نمایید. در رستورانهای مدینه جمیرا میتوان مزههای مختلف غذا در انواع رستورانهای غربی، عربی و ایرانی را امتحان کرد. گردشگران زیادی در ایام مختلف هتل برج العرب را برای اقامت انتخاب نموده و یا در سفر به دبی از آن بازدید می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.