پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

این خودرو توسط کالیدکار از راه دور کنترل می شد

۵,۱۴۴ بازديد


کلید و ریموت خودرو نقش مهمی در تضمین ایمنی خودرو دارند. این دستگاه‌ها نه تنها به شما اجازه می‌دهند قفل ماشین خود را باز کرده و روشن کنید، بلکه به جلوگیری از سرقت کمک می‌کنند، زیرا سرقت ماشین شما را برای دیگران بدون کلید یا کلید مناسب دشوار می‌کنند.

با این حال، مانند هر دستگاه دیگری، کلید ماشین و ریموت ماشین ممکن است آسیب ببینند یا گم شوند و نتوانید به وسیله نقلیه خود دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل مهم است که یک سرویس جایگزین قابل اعتماد کلید خودرو در منطقه خود پیدا کنید.

دلایل کنترل از راه دور ماشین جدید چیست؟

یکی از دلایل اصلی که مردم می خواهند کلید ماشین خود را عوض کنند این است که کلید ماشین خود را گم کرده اند. این ممکن است به دلایل زیادی اتفاق بیفتد، مانند رها شدن کلیدها در یک مکان عمومی یا دزدیده شدن.

اگر کلید ماشین خود را گم کرده اید، مهم است که هر چه سریعتر آنها را تعویض کنید تا از سرقت خودرو توسط دیگران جلوگیری شود. یک سرویس تعویض خودرو از راه دور معتبر قادر خواهد بود مجموعه جدیدی از کلیدها را به سرعت و کارآمد تولید کند تا شما را به جاده بازگرداند.

چه زمانی باید کلید ماشین خود را تعویض کنید؟

یکی دیگر از دلایل رایجی که مردم نیاز به تعویض ریموت ماشین خود دارند این است که پایه اصلی فرسوده یا آسیب دیده است. با گذشت زمان، فلز موجود در کلیدهای خودرو فرسوده یا خم می شود و پیچاندن آنها به اشتعال یا قفل را دشوار می کند.

علاوه بر این، کلیدهای کنترل از راه دور خودرو در صورت افتادن، قرار گرفتن در معرض آب یا دمای شدید ممکن است آسیب ببینند. اگر کلید یا ریموت کنترل خودرو در این وضعیت قرار دارد، تعویض آن بسیار مهم است زیرا ممکن است به درستی کار نکند و حتی به سیستم جرقه زنی یا قفل خودرو آسیب برساند.

علاوه بر موارد فوق، یکی دیگر از دلایل مهم تعویض ریموت کنترل خودرو، افزایش سرقت خودرو است. بسیاری از خودروهای مدرن مجهز به سیستم های امنیتی پیشرفته ای هستند که با نیاز به کلید یا کلید مخصوص برای روشن کردن خودرو از سرقت جلوگیری می کنند.

با این حال، این سیستم‌ها می‌توانند جایگزینی ریموت گمشده یا آسیب‌دیده را برای دارندگان خودرو دشوار کنند، زیرا کلید باید برای کار با سیستم امنیتی خودرو برنامه‌ریزی شود.

کلیدها و ریموت های خودرو نقش مهمی در ایمن نگه داشتن وسیله نقلیه شما ایفا می کنند و مهم است که یک سرویس تعویض کلید خودرو قابل اعتماد در منطقه خود داشته باشید تا همیشه به خودروی خود دسترسی داشته باشید.

ساخت ریموت کنترل برای خودرو پژو 206

پژو 206 برای ورود به بازار مشکل داشت. مدل قبلی آن، 205، بر فروش سوپرمینی اروپا در دهه 80 تسلط داشت و جایگزینی آن سخت بود. با این حال، پژو 206 با ظاهر چشمگیر و بسته بندی دقیق خود، به سرعت توجه ها را به خود جلب کرد. خریداران استفاده شده آن را جذاب می دانند.

خرید لات 206 در کالیدکار

امروزه این خودروی پژو 206 در ایران طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل مراکز تعمیر و تعویض ریموت کنترل پژو 206 در تلاش هستند تا بهترین خدمات را با بهترین تکنولوژی برای ریموت کنترل پژو 206 ارائه دهند. تعمیر ریموت کنترل پژو 206 در حال حاضر با ارتقای خودرو کمی دشوارتر شده است. برای تعمیر ریموت کنترل پژو 206 باید با مراکز تخصصی تماس بگیرید.

ساخت ریموت کنترل خودرو سمند

ایران در سال 1380 محصول جدیدی بر اساس پلت فرم خودرو 405 وارد بازار کرد و آن را سمند نامید. اولین سری سمند با کد X7 و EL (مدل پایه با داشبورد مشکی) در سال 1392 تحویل خریداران شد. خدمات ساخت ریموت کنترل خودرو سمند از آن زمان تاکنون اجرا شده است.

سمندر دور در کلدکار برای فروش است

به دلیل ایرادات زیاد مونتاژ و برخی مسائل فنی، ایران خودرو سری دوم سمندها را در سال 1391 با کد SE (مدل استاندارد) و کد LX (با چراغ های عقب مختلف و تعدادی تجهیزات اضافی) روانه بازار کرد. در سال 1388 خط جدید مدل LX با موتور دوگانه سوز EF7 به مشتریان تحویل داده شد و در سال 1390 شاهد معرفی نسخه بنزینی EF7 بودیم. امروزه با بهبود امکانات این خودرو مصرف کنندگان زیادی دارد. همچنین خدمات محصولات ریموت کنترل خودرو سمند ارتقا یافته است.

شکل 23

ریموت کنترل ماشین تیبا

تیبا اولین محصول سایپا است که در 11 آذر 1397 عرضه شد. سایپا در طراحی این خودرو کمک زیادی از مشاوران و طراحان ایتالیایی، آلمانی و کره ای دریافت کرد. در طراحی خودرو از قطعات پراید، کیا ریو و تندر 90 استفاده شده است. مشخص است که با معرفی این خودرو، مراکز مختلفی ارائه خدمات ساخت ریموت کنترل تیبا را آغاز کردند.

تیبای هاچ بک در مهرماه 1392 توسط سایپا به بازار عرضه شد مشخصات این خودرو مشابه سدان (تیبای معمولی) است اما قیمت آن بیشتر است تیبا 2 به دلیل ظاهر جدید، آینه های برقی، آینه های برقی، رینگ های اسپرت، بازارهای بهتر، رنگ های بیشتر، صندلی های عقب تاشو، کنترل از راه دور با کلیدهای یکپارچه و ... گران تر است. و ساخت ریموت خودرو تیبا نیز از خدمات رایج مراکز می باشد.

تولید ریموت کنترل خودرو هیوندای

خودروهای هیوندای از فناوری بالایی استفاده می کنند. ساخت سوئیچ و ریموت هیوندای به هر شکلی طبیعی است، نیاز به تخصص و تجهیزات مدرن دارد. مرکز کار ریموت کنترل خودرو هیوندای برای اطمینان از ایمنی خودرو و ایمنی ریموت کنترل خودرو هیوندای باید از قدرت و تکنولوژی حرفه ای و تجهیزات تکنولوژیکی جدید استفاده کند.

انتهای ریموت کنترل ماشین

یک سرویس قفل ساز خوب مانند Locksmith ابزار و تخصص لازم برای برنامه ریزی کلیدهای جدید را برای کار با سیستم امنیتی خودروی شما خواهد داشت و اطمینان حاصل می کند که ماشین شما از سرقت در امان است.

Working Keys در kelidcar.com طیف گسترده ای از خدمات تعویض وسیله نقلیه از راه دور را ارائه می دهد، از جمله برش کلید، برنامه ریزی وسیله نقلیه از راه دور و تعویض باتری وسیله نقلیه از راه دور، بنابراین می توانید همیشه به جاده بازگردید.

بیشتر بخوانید: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1382091-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%88%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D8%B1

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.