جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

معرفی تشک رویایی

بوم اينترنت

معرفی تشک رویایی

۹۳ بازديد


شرکت روآ به تولید پیشرفته ترین انواع تشک های فنری (جیبی)، فنری و فومی در ایران به همراه محصولات جانبی از جمله محافظ تشک، تشک مهمان، بالش، روتختی و تاج مفتخر است.

برند رویا یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برندها در بین مصرف کنندگان در تولید محصولات خواب می باشد. استفاده از مواد مرغوب مانند پارچه، اسفنج، فنر و غیره. باعث دوام بیشتر تشک رویا می شود. شعار رویای تشک، ما رویاهای شما را محقق می کنیم.

شرکت رویا به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در خاورمیانه با ساخت و توسعه واحدهای تولیدی مختلف خود از جمله کارخانجات تولید اسفنج، فرش، پارچه، روبان ژاکارد، آستر، کشش سیم، پرده، گلدوزی و در حال حاضر کامل خط تولید. تشک دارد و همواره سعی می کند با نگاه به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی، محصولاتی در حد بهترین های دنیا عرضه کند و به فکر جهانی شدن باشد.

تشک رویا سه نوع مختلف تشک درمانی، تشک فنری ترکیبی و تشک فنری انفرادی را تولید می کند. از بین مدل های عرضه شده توسط تشک رویا در بازار به سه گروه تقسیم می شوند:

1) تشک Roa Bunnell (به فنر متصل شده است)

۲) تشک طبی رویا

3) تشک رویا اولترا ( فنر مخصوص )

تشک رویایی بونل:

افرادی که از تشک های فنری استفاده می کنند و به دنبال تشک های فنری و کش هستند. این تشک ها انتخاب مناسبی برای آنها هستند. کیفیت خواب برای کسانی که از تشک های بسیار نرم استفاده می کنند مناسب است. این تشک ها از فنر به عنوان جزء اصلی استفاده می کنند. این مدل ها از نظر فشردگی و نرمی به 5 دسته تقسیم می شوند:

تشک رویایی بونل 1

این یکی از سفت ترین تشک های Bonnell است. برای افرادی که دوست ندارند تختشان نرم باشد بسیار مناسب است. اگر اضافه وزن دارید، این تشک انتخاب خوبی برای شماست. ارتفاع تشک 24 سانتی متر و دارای 6 سال گارانتی می باشد.

تشک رویایی بونل 2

این تشک نیز یک تشک فنری است، مانند Bunel 1 کمی نرمتر است. تشک 22 سانتی متری و دارای 5 سال گارانتی می باشد.

Bonnell 3 لات

تشک فنری ارتوپدی Bonnell 3 از آن دسته تشک هایی است که نه خیلی نرم است و نه خیلی سفت، ارتفاع استاندارد آن 24 سانتی متر است. دارای 4 سال گارانتی و 5 سال گارانتی می باشد. این تشک برای افراد با وزن 60 تا 80 کیلوگرم مناسب است.

تشک رویایی Bonnell 4

این نوع تشک فنری طبی دارای ارتفاع 22 سانتی متر و دارای 4 سال گارانتی می باشد. تشک Bunel 4 برای افراد با وزن 60 تا 75 کیلوگرم مناسب است.

فرش بونل 5

این نوع تشک طبی فنری بوده و وزنی کمتر از Bunel 4 دارد و برای وزن های بین 50 تا 60 کیلوگرم نیز مناسب است. ارتفاع آن 19 سانتی متر و دارای سه سال گارانتی می باشد.

ویژگی های تشک آبی رویا:

مقاوم و بادوام

وزن را به طور مساوی روی تمام سطح تشک پخش کنید

به دلیل تنوع بیشتر در نرمی و استحکام تشک ها تنوع سلیقه ها را به ارمغان می آورد.

مقاوم در برابر رطوبت و تعریق به دلیل استفاده از الیاف مخصوص

به دلیل استفاده از لایه مخصوص pu، تبادل جریان هوا را در سطح بالشتک تسهیل می کند. dream mattress


برای وزن های مختلف مناسب است و محصولات مختلفی را ارائه می دهد

تشک طبی رویا:

این مدل تشک برای کسانی که دیسک کمر دارند و یا به تشک های سفت عادت دارند مناسب است و تفاوت مدل های تشک طبی در ضخامت فنر و گارانتی محصول است. این نوع تشک یکی از تشک های طبی است که اسفنج قسمت اصلی این تشک است. برای افرادی که از کمردرد شدید رنج می برند بسیار مناسب است. ویژگی اصلی این تشک عدم لرزش آن در هنگام حرکت افراد در اطراف تشک است. تخت های طبی رویا به 4 دسته تقسیم می شوند:

تشک طبی رویا 1

تشک رویا مدیکال 1 یکی از جدیدترین تشک های دنیاست. ساختار و مواد اولیه این نوع تشک باعث کاهش دمای سطح تشک می شود که باعث خنک شدن تشک می شود. ارتفاع این تشک 28 سانتی متر است و برای هر وزنی مناسب است.

روی دوز پزشکی 2

سختی این تشک استاندارد است یعنی نه خیلی سخت و نه خیلی نرم. برای هر وزنی مناسب است و قد آن 21 سانتی متر است.

تشک طبی رویا 3

این نوع تشک به دلیل ساخت پشتی این تشک از پرفروش ترین ها می باشد که نسبت به 4 نوع دیگر مقاوم تر بوده و برای هر وزنی مناسب است. ارتفاع آن 22 سانتی متر و دارای 5 سال گارانتی می باشد.

تشک طبی رویا 4

این تشک به دلیل قیمت پایین و مقرون به صرفه در لیست تشک های رویایی قرار گرفته است. در تشک از اسفنج های 20 کیلوگرمی استفاده شده است به همین دلیل دارای گارانتی یک ساله مناسب برای وزن کمتر از 70 کیلوگرم و ارتفاع 20 سانتی متر می باشد.

خرید تشک از بزرگترین فروشگاه ملافه در تهران که نمایندگی رسمی انواع تشک می باشد. از آنجایی که این تشک ها ارتوپدی هستند، فرم بدن خود را به دست می آورید، از کمردرد و کمردرد جلوگیری می کنید، کمک به دیسک کمر و سیاتیک، کاهش پشت، شانه ها و عضلات شانه از جمله موارد موجود در این تشک تانیل چوب می باشد.

ویژگی های رویا پزشکی matla 2

صورت محکم است

ارتعاشات ناشی از غلتش به هیچ وجه به تشک منتقل نمی شود

این تشک ها بر اساس بدن و وزن هر فرد دارای شکل و فرم خاصی هستند

این پتوها از سه لایه پارچه تشکیل شده اند. الیاف ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی و یک لایه چسب حرارتی هستند.

تشک رویا اولترا:

قسمت اصلی تشک اولترا رویا فنرها یا ستون های مجزا می باشد.از ویژگی های بسیار مفید این نوع تشک در تشک دو نفره عدم لرزش هنگام نشستن بر روی سطح خواب و یا تکان می باشد.تشک های Ultra Dream به 4 تقسیم می شوند. انواع

رویا اولترا 1 تخت

فنرهای جیبی در این تشک لرزش را به حداقل می رساند و فنرهای میکرو جیبی وزن شما را در سطح تشک توزیع می کند تا خواب راحت تری داشته باشید. .

روی اولترا دوز 2

این تشک دارای اسفنج هوشمند یا مموری فوم می باشد. این ماده به تشک اجازه می دهد تا پس از فشرده شدن به سرعت شکل بدن را به خود بگیرد و محافظت بهتری از بدن ایجاد می کند. برای تمام وزن ها مناسب است، قد آن 32 سانتی متر است و دارای گارانتی هشت ساله است.

تشک اولترا رویا 3

پد اسفنجی در این تشک  رویا تانیل چوب مقداری خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و به همین دلیل نسبت به تشک های دیگر سخت تر است.

از دیگر ویژگی های این تشک چیدمان فنرهای جیبی می باشد که این فنرها پس از مدتی استفاده نیازی به چرخش عقب و جلو ندارند. دارای کوسن اسفنجی قابل تعویض و شستشو به ارتفاع 28 سانتی متر و 7 سال گارانتی.

تشک رویا اولترا 4

فنر مجزا و اسفند 20 کیلویی مواد این تشک است، دیواره های اسفنجی دور تشک تشک را بسیار سفت کرده است. این تشک برای هر وزنی مناسب است و دارای ارتفاع 26 سانتی متر و 6 سال گارانتی می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.