پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

آب و هواي شهر دبي در فصول مختلف سال

۳۳,۸۵۶ بازديد

دبي شهري در امارات متحده عربي است كه به عروس خاورميانه معروف است. اين شهر در طول 50 سال گذشته دستخوش تغييرات و پيشرفت هاي زيادي شده است، زيرا سالانه ميليون ها مسافر از نقاط مختلف جهان به اينجا سفر مي كنند. در شهر دبي سازه هاي بسيار متفاوتي مانند برج خليفه، سواحل زيبا و صحراهاي تميز وجود دارد كه در هيچ كجاي دنيا شبيه به آن ها نيست. قبل از سفر به دبي بايد با يك سري اصول مهم آشنا شويد كه در ادامه به تفصيل توضيح داده شده است.


آب و هواي شهر دبي در فصول مختلف سال

يكي از مهم ترين نكاتي كه قبل از سفر به دبي بايد در نظر گرفت آب و هواي اين شهر است. شهر دبي در زير خط استوا قرار دارد و در طول سال به ندرت در اين شهر باران مي بارد. بنابراين اين شهر داراي آب و هواي گرم و خشك است و اين نوع آب و هوا براي افرادي كه در مناطق خنك و كوهستاني زندگي مي كنند مي تواند ناخوشايند باشد، زيرا وجود رطوبت زياد منجر به تعريق مداوم مي شود. بين بهار و تابستان هوا به قدري گرم است كه ميانگين دما به 48 درجه سانتيگراد مي رسد و تحمل اين دما بسيار دشوار است.

بهترين زمان براي سفر به دبي نوامبر تا فوريه (از نوامبر تا پايان فوريه) است. در اين مدت دماي هوا بين 20 تا 27 درجه سانتيگراد متغير است و مي توانيد در سواحل زيباي دبي شنا كنيد يا از يك پياده روي بسيار هيجان انگيز در كوير لذت ببريد.



پرواز از تهران به دبي چند ساعت طول مي كشد؟

يكي از مهم ترين عواملي كه قبل از سفر به دبي بايد در نظر گرفت، زمان پرواز است. براي بازديد از دبي مي توانيد از پروازهاي مستقيم تهران به دبي استفاده كنيد كه 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.



بهترين هتل هاي دبي را معرفي كنيد

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد و قبل از سفر به اين شهر بايد مناسب ترين هتل را رزرو كنيد. در شهر دبي متداول ترين هتل هاي دنيا وجود دارد كه در ادامه معروف ترين و مجلل ترين آن ها معرفي شده است.

برج هاي هتل جميرا امارات

هتل جميرا يك هتل 5 ستاره در دبي است. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي، بهترين رستوران با غذاهاي كشورهاي مختلف مي باشد. علاوه بر اين، هتل جميرا در مراكز خريد، مراكز شهر و ... خدمات رايگان به مسافران ارائه مي كرد.

آدرس: امارات تاورز، جاده شيخ زايد

 

قرعه كشي هتل

هتل لاكچري رافلز يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي با 252 اتاق مي باشد كه مركز خريد وافي دبي در چند دقيقه با اين هتل فاصله دارد. همچنين فاصله اين هتل تا فرودگاه حدود 15 دقيقه مي باشد. اين هتل رافلز داراي امكاناتي مانند سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، خدمات مسافري VIP مي باشد.

مكان: دبي، بر دبي، مركز خريد وافي، جاده شيخ رشيد



اي هتل دبي

يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي، هتل تاج است كه در قسمت مركزي ديره واقع شده است. در اين هتل 296 اتاق با چشم اندازي زيبا از شهر وجود دارد. هتل تاج داراي رستوران هاي مختلفي است كه غذاهاي بين المللي و ديگر غذاهاي جهاني مانند غذاهاي هندي، انگليسي، مديترانه اي، آسيايي و عربي را سرو مي كنند.

آدرس: دبي، مركز شهر برج خليفه



برج العرب جميرا-هتل

هتل 7 ستاره برج العرب جميرا منظره بسيار زيبايي از خليج فارس دارد. اين هتل داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و امكاناتي مانند 9 رستوران براي سرو غذاهاي بين المللي براي گردشگران دارد.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يك هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبي واقع شده است. فاصله اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي 2 كيلومتر است. شما مي توانيد از اين هتل به مركز خريد دبي و برج خليفه در عرض 15 دقيقه و يا تا ساحل دبي 30 دقيقه رانندگي كنيد. اين هتل امكانات زيادي براي مسافران دارد.

آدرس: دبي، قايق سواري و باشگاه گلف



هتل مينا سالم

هتل مينا السلام يك هتل 5 ستاره در دبي با 292 اتاق است. اين هتل منظره بسيار زيبايي به دريا و خليج دارد به طوري كه آب شهر كويري دبي از اين منظره تضاد هيجان انگيز و خاصي را براي مسافران ايجاد مي كند. اين هتل داراي اتاق هايي براي افراد معلول و سالمندان مي باشد.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



نتيجه

در اين متن سعي شده است نكات ضروري قبل از سفر به دبي ارائه شود تا مسافران عزيز سفري فراموش نشدني را تجربه كنند. اگر مي خواهيد در مدت اقامت خود در دبي خودرو اجاره كنيد، شركت خوشنام و معتبر سعادت رنت براي اين منظور بسيار مناسب است. اجاره ماشين در دبي باعث صرفه جويي در زمان و هزينه مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.