چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بيوگرافي هان گا اين (آخرين اخبار از او + فرزندانش)

۱۲۴ بازديد

بيوگرافي هان گا اين، يكي از هنرمندان كره جنوبي را در اين مقاله مرور مي‌كنيم كه توانست با بازي در سريال درام ماه و خورشيد، به محبوبيت بسيار خوبي برسد و دوره فعاليت خود را در سال 2012 به اوج برساند. اين هنرمند كه در كودكي با نام Gim Hyeon-ju (گيم هيون جو) شناخته مي‌شد، اكنون در حدود 40 سال سن دارد و داراي 1 همسر و 2 فرزند مي‌باشد. همچنين بنظر ميرسد مجموع دارايي هاي او در حدود 3 ميليون دلار است. در ادامه با ما باشيد تا به بررسي بيوگرافي اين هنرمند بپردازيم.


بيوگرافي هان گا اين: معرفي

هان گا اين كه با عنوان Han Ga In نيز شناخته مي‌شود (نام اصلي در زبان كره‌اي: 한가인)، يكي از بازيگران اهل كشور كره جنوبي است كه توانست با اجرا در مجموعه‌هاي مختلف تلويزيوني در اين كشور، به عنوان يك بازيگر و در كنار آن يك مدل شناخته شود. به صورت خلاصه راجع به مشخصات اين هنرمند بايد گفت:

    نام كامل: كيم هيون جو (نام كره‌اي: هان گا اين)
    تاريخ تولد: 2 فوريه سال 1982
    محل تولد: سئول در كشور كره جنوبي
    تحصيلات: كارشناسي در دانشگاه كيونگ هي (رشته هتلداري)
    نماينده قانوني: BH Entertainment
    شروع فعاليت: از سال 2002 به بعد
    قد: 167 سانتي متر، گروه خوبي AB

شايد بتوان در كره، بهترين بازي‌هاي او را در سريال‌هاي Yellow Handkerchief (دستمال زرد خوشبختي) و نيز Terms of Endearment  (شرايط عشق) دانست كه رفته رفته به محبوبيت او افزود. يكي ديگر از بازي‌هاي محبوب اين هنرمند در سطح كشورهاي آسيا، سريال درام “ماه و خورشيد” است كه در سال 2012 پخش شده و به عنوان بهترين درام در چهل و هشتمين جوايز هنري شناخته شده است.



دوران مقدماتي زندگي در بيوگرافي هان گا اين، نشان از شرايط تحصيلي عالي او مي‌دهد كه توانسته بود نمرات بالايي را در CSAT كسب نمايد. او در دوره نوجواني خود در مسابقات KBS1 Challenge Golden Bell نيز شركت كرده بود كه توانست تا مرحله 34 برسد. اين نوع مسابقات در واقع مربوط به دبيرستان‌هاي سراسر كشور است كه دانش آموزان با پاسخ به 50 سوال قادر خواهند بود زنگ طلايي را به صدا در آورند. توانايي‌هاي فكري، ارزش‌ها، فرهنگ و درك عميق از آيتم‌هاي مورد اهميت اين بازي است.

 

پس از اتمام دوره تحصيلات ابتدايي، او توانست در رشته هتلداري و مديريت (hospitality management) در دانشگاه كيونگ هي پذيرفته شود. جالب است بدانيد اين دانشگاه جزو برتري مراكز علمي در دنيا است كه رتبه 520 را دارد. اما دوران ورود او به حوزه سرگرمي و بازيگري نيز از همان سال‌ها شروع شد كه او را به سمت كارهاي پاره وقت در اين زمينه كشاند. تحصيلات هان گا اين، كارشناسي اين رشته (در سال 2007) مي‌باشد.

 

فعاليت حرفه اي هان گا اين

ورود به حوزه تخصصي فعاليت هنرمندان همواره داستان خاص خودش را دارد كه اين موضوع در بخش بيوگرافي هان گا اين نيز صدق مي‌كند. اين هنرمند اولين تجربه خود در تلويزيون را در مسابقات چالش زنگ طلايي تجربه كرد كه شايد بتوان آن را يك نمايه از پتانسيلش براي حضور در تبليغات دانست. سپس توانست در سال 2002 در تبليغات آگهي خطوط هواپيمايي به نام آسيانا حضور داشته باشد و بعد از آن نيز در سريال KBS2 Sunshine Hunting ايفاي نقش نمود. همچنين در كنار اين كار، توانست در نقش مكمل Yellow Handkerchief نيز وارد شود. در اين دوره يكي ديگر از بازي‌هاي او در سريال  Once Upon a Time in High School بوده است كه اولين بار در سال 2004 ساخته شد. اين هنرمند در اين سريال نقش يون جو را برعهده داشته است.

 

پس از يك دور حضور در اين كارها، توانست در سال 2004 به عنوان نقش اصلي يك سريال به نام Terms of Endearment را برعهده بگيرد كه از قضا توانست جايزه درام KSB را برنده شود. همچنين جايزه برترين درام ديگر او در فيلم Super Rookie مي‌باشد كه نرخ بينندگان خوبي داشت و توانست نقشي در شناخته شدن اين چهره ايفا كند.  در زندگي كار او در سال 2007، مي‌توان به اثري به نام Witch Yoo Hee اشاره نمود كه پس از آن به دليل كيفيت ضعيف درام از كارگردان انتقاد نمود. او به مدت 3 سال بازيگري را كنار گذاشته و در عرصه تبليغات ايفاي نقش نمود. اگر چه در عرصه تبليغات نيز به خوبي گام برداشته بود و تصور عمومي مردم را به خود به عنوان يك چهره بازيگر cf يا نقش تبليغاتي ايجاد كرد، اما تصميم گرفت تا در سال 2010 چهره بازيگري خود را جايگزين كند. پس از آن مي‌توان به آثار او در سال 2012 اشاره كرد كه به عنوان موفق‌ترين سال كاري در بيوگرافي هان گا اين ثبت شده است.
موفقيت ها گا اين در سال 2012

همانطور كه گفتيم، در بيوگرافي هان گا اين سال 2012 يكي از سال‌هاي خوب براي اين بازيگر است كه مي‌توان به موفقيت‌هاي زير در آن اشاره كرد:

    اين بازيگر توانست در درام ماه در آغوش خورشيد بازي‌ كند كه اولين بازي او در سري سريال‌هاي تاريخي پرطرفدار كره‌اي است. او در اين سريال نقش زني نجيب زاده و فراموش شده را بازي كرد. فيدبك اين سريال توانست به قدري خوب باشد كه اوج امتياز 42.2 درصد را كسب كرده و به عنوان درام ملي در اين كشور ثبت شود.
    همچنين در اين سال يك نقش اصلي ديگر نيز در يك فيلم عاشقانه (معماري 101) بدست آورد كه خود چند مزيت را كسب نمود. اول نقدهاي مثبتي بود كه توانست از مخاطبين دريافت كند و دوم ركورد جديدي كه توانست در گيشه به عنوان پردرآمدترين ملودرام اين كشور براي خود كسب نمايد.

پس از اين سال دوباره يك وقفه 6 ساله براي اين هنرمند ايجاد شد و در سال 2018 توانست با سريال معشوقه (Mistress) كه در سبك هيجان انگيز و اسرار آميز ساخته شده است، برگردد.

 

بيوگرافي هان گا اين: آثار هنري

در اين بخش از بيوگرافي هان گا اين، مي‌بايست به آثار هنري ايشان بپردازيم. تاكنون نزديك به 20 عنوان براي آثار اين هنرمند درج شده است كه در سال‌هاي مختلف و در زمينه‌هاي گوناگون انجام شده‌اند. در اين خصوص مي‌توان گفت:

تبليغات:

اولين و بزرگترين بخش از فعاليت‌هاي اين هنرمند، مربوط به تبليغات است كه شامل 30 مورد همكاري مي‌شود. به عنوان مثال مي‌توان به تبليغات زير اشاره كرد:

    Bio Eleven Co., Ltd. در سال 2022،
    شركت جينسينگ كره در سال 2016 – 2018،
    كميته يونيسف كره در سال 2012،
    سامسونگ در سال 2005 – 2012،

 

اولين مورد تبليغاتي او مربوط به گروه كومهو آسيانا در سال 2001 مي‌شود.

فيلم‌‌ها:

فيلم‌هاي سينمايي، سهم كمي از آثار هنري اين بازيگر را تشكيل مي‌دهند كه در اين بخش مي‌توان به 2 عنوان كه هر كدام تا حدي امتياز خوبي گرفته اند اشاره كرد:

    فيلم Once Upon a Time in High School در سال 2004،
    فيلم Architecture 101 در سال 2012،

سريال‌هاي تلويزيوني:

مهم ترين بخش فعاليت‌هاي هنري در بيوگرافي هان گا اين، مربوط به سريال‌هاي تلويزيوني است كه در اين بخش مي‌توان به 9 عنوان اشاره كرد كه عبارتند از:

    سريال Sunshine Hunting در سال 2002،
    سريال Yellow Handkerchief در سال 2003،
    سريال Terms of Endearment در سال 2004،
    سريال Super Rookie در سال 2005.
    سريال Kkang در سال 2006،
    سريال Witch Yoo Hee در سال 2007،
    سريال Bad Guy در سال 2010،
    سريال Moon Embracing the Sun در سال 2012،
    سريال Mistress در سال 2018.

مجموعه‌هاي تلويزيوني:

همچنين ايشان در مجموعه‌هاي تلويزيوني نيز ايفاي نقش كرده است كه مي‌تواند به عنوان مجري، ميزبان، مدير باشد. از جمله اين موارد مي‌توان گفت:جوان ايراني (irjavan.com)

    مجموعه Comedy Town در سال 2003 به عنوان مجري،
    مجموعه Entertainment Weekly در سال 2003 به عنوان ميزبان،
    مجموعه Circle House در سال 2022 به عنوان ميزبان،
    مجموعه Sing for Gold در سال 2022 به عنوان مدير،
    مجموعه Greek Roman Myths-Private Life of the Gods در سال 2022 به عنوان ميزبان،
    مجموعه Day Without Hands به عنوان ميزبان.

برنامه راديويي:

    برنامه Park So-hyun’s Love Game به عنوان ديجي دعوت شده در سال 2022.

موزيك ويديوها:

همچنين مي‌توان بخشي از فعاليت‌هاي او در بيوگرافي هان گا اين را مربوط به نمايش‌هاي موزيك ويديو دانست كه عبارتند از:

    Only Wind, Only Wind در سال 2005،
    Yeosu Night Sea در سال 2012.

علاقمندي هاي هان گا اين

پرداختن به علاقمندي هايي كه هنرمندان دارند، بخشي از بيوگرافي است و اين موضوع در بيوگرافي هان گا اين نيز ديده مي‌شود. به گفته او، يكي از علاقمندي‌هاي اين هنرمند آموختن و مطالعه كردن است. همچنين او مي‌گويد كه به زبان انگليسي علاقه دارد و آن را مطالعه مي‌كند. اين هنرمند چندان تمايلي به صحبت درباره خانواده و زندگي خصوص خود ندارد. اين هنرمند به عنوان يكي از ثروتمندترين زنان كره شناخته مي‌شود.

 

بيوگرافي هان گا اين: همسر و فرزندان

ازدواج يكي از نقاط عطف در زندگي هر انساني است كه اين واقعه در بيوگرافي هان گا اين نيز صدق مي‌كند. در اين رابطه بايد گفت ايشان در سال 2005 (26 آوريل) كه برابر با 6 ارديبهشت سال 1384 است، با فردي به نام يون جونگ ازدواج كرده است. شايد بتوان سابقه آشنايي اين دو فرد را به سال 2003 در بازي “دستمال زرد” دانست كه در نهايت آنها را پس از 13 سال به يكديگر رساند.

يون جونگ هون كه متولد سال 1978 مي‌باشد (4 سال بزرگتر)، نيز يك هنرپيشه اهل اين كشور است و توانست در سري آثار محبوبي همچون سريال شرق بهشت، دادستان خون آشام و نيز درام Pots of Gold به محبوبيت خوبي برسد. اين هنرمند همچون سابقه مجري گري را نيز دارد و در شبكه‌هايي همچون بي بي سي كره، برنامه Top Gear Korea نيز ايفاي نقش كند.

اين زوج هنرمند پس از 9 سال از ازدواج اولين فرزند خود را متولد ساختند كه متاسفانه در هفته نهم بارداري فوت شد. دوره نامزدي آنها 2 سال طول كشيد. 2 فرزند زنده كنوني اين زوج هنري در سال‌هاي 13 آوريل سال 2016 (يك دختر – Yeon Jae-hee) و 13 مه سال 2019 (يك پسر – Yeon Jae-woo) مي‌باشند.
آخرين خبرها در بيوگرافي هان گا اين

در انتهاي اين بيوگرافي هان گا اين نيز راجع به آخرين خبرهايي كه از اين هنرمند منتشر شده است مي‌پردازيم كه در آن مي‌توان به بازگشتش پس از 4 سال (بعد از بازي در فيلم معشوقه) به عنوان يك مجري اشاره كرد. اين هنرمند نقش مجري SBS Circle House را برعهده دارد و در نمايش 2 Days & 1 Night نيز به همراه همسرش ظاهر شده است.

 بيوگرافي هان گا اين (آخرين اخبار از او + فرزندانش)

نکاتی درباره نوشتن بیو اینستاگرام

  • خلاق باشید: اگر دلتان نمی خواهد شبیه بقیه باشید پس باید خلاقیت به خرج بدهید و بیویی انتخاب کنید که منحصر به فرد و خاص باشد. اما یادتان باشد این خاص بودن نباید باعث شود یک بیو پیچیده و مبهم بنویسید. شما باید سعی کنید در عین حال که خلاقانه می نویسید، سادگی و قابل فهم بودن را هم در نظر بگیرید. بیوهای پیچیده معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند.بیو انگلیسی
  • از مخفف ها و ایموجی ها استفاده کنید: جزئیات زیادی وجود دارد که نمی توان در 150 کاراکتر گنجانید. برای همین می توانید خیلی چیزها را مخفف کنید تا جای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. ایموجی ها هم راه خوبی برای بیان کلمات به شکل مختصر هستند، پس آنها را فراموش نکنید.
  • بامزه و جذاب بنویسید: مهم نیست اکانت اینستاگرامتان شخصی است یا مخصوص کسب و کار، در هر صورت داشتن یک بیوی بامزه، خنده دار و جذاب باعث می شود کاربران بیشتری به سمت صفحه شما جذب شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.